Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اجرایی شدن مدیریت یکپارچه شهری حلال بسیاری از مشکلات و موجب تسریع در اجرای پروژه های عمرانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیداری که ظهر امروز با حضور سید علی آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای رشت در ساختمان جلسات شورا برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری آخر ماه صفر اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره از عمر شورا و همچنین مجلس شورای اسلامی شاهد حضور نمایندگانی مردمی و انقلابی هستیم و امیدواریم با ایجاد  تعامل هر چه بیشتر در این دو پارلمان محلی و ملی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی برای مردم فهیم شهر رشت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه متاسفانه اجرای پروژه های عمرانی در رشت با مشکلاتی مواجه است افزود: دستگاه های خدمات رسان از منظر خودشان به اجرای پروژه های عمرانی نگاه می کنند و این مسئله موجب بروز مشکلاتی از جمله طولانی شدن روند برخی از پروژه ها می شود که در نهایت بی اعتمادی شهروندان را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه طولانی شدن روند اجرای پروژه های عمرانی در کنار تحمیل هزینه هنگفت ، موجب بی اعتمادی شهروندان می شود بیان کرد: یقینا اجرایی شدن مبحث مدیریت یکپارچه شهری موجب تسریع در روند اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی و تعامل بیشتر ما بین دستگاه های خدمات رسان است که تحقق آن نیازمند همراهی و ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت  به عدم برخورداری شهرداری ها از بودجه کشور اشاره کرد و گفت: در بخش اختصاص اعتبارات ملی به پروژه های عمرانی رشت نیازمند ورود نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هستیم و تامین اعتبار به منظور رفع مشکلاتی همچون پسماند سراوان ، آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت خارج از توان بودجه ای شهرداری رشت است .

 کارگرنیا با اشاره به اینکه ناوگان تاکسی رانی رشت با مشکلات فراوانی مواجه  است افزود: بیش از ۶ هزار تاکسی در رشت وجود دارند که از این تعداد حدود سه هزار تاکسی فعال هستند که به واسطه مشکلاتی همچون فرسودگی چندان پاسخگوی نیازهای شهری نمی باشند

وی با بیان اینکه در موضوع انتخاب شهردار رشت نیز سعی کردیم تجربیات تلخ ادوار گذشته تکرار نشود تصریح کرد: پس از استعفای احمدی از جایگاه شهردار رشت در نهایت از بین ۴۶ نفر کاندیدای تصدی این جایگاه ، یک نفر توانست آرای ۹ عضو از مجموع یازده عضو شورا را کسب کند و  امیدواریم  نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جهت  تسریع این مهم با شورا همراهی و همکاری داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید علی آقازاده رئیس شورای اسلامی شهر رشت نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اجرای پروژه های عمرانی مجلس شورای اسلامی شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته

مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه شش بافت فرسوده است، اظهار کرد: ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده رو به طول ۱۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تاکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در منطقه شش اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه شش حفر شد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومتر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه شش شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.

کد خبر 747272

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم