Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:11:39 GMT

دشمن جدید کومان در رختکن بارسلونا کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۹۸۹۹

دشمن جدید کومان در رختکن بارسلونا کیست؟

به نظر می رسد جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا در یک دست نبودن شرایط رختکن این تیم تاثیرگذار است.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه جرارد پیکه به سال های پایانی دوران ورزشی خود نزدیک شده، اما هنوز هم مدافع باکیفیتی محسوب می شود و در ترکیب ثابت بارسلونا نیز جایی دارد. اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد از زمان ورود خوان لاپورتا به بارسلونا، قدرت جرارد پیکه در رختکن بیشتر شده و او نقش مهمی در رقم خوردن اتفاقات این باشگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه بسیار خوبی بین این بازیکن و رئیس باشگاه وجود دارد و ابتدا این جرارد پیکه بود که پیشنهاد کاهش دستمزد را پذیرفته و دیگر بازیکنان بارسلونا را نیز به انجام این کار ترغیب کرد.

 

 

روابط پیکه با لاپورتا از زمان پیروزی رئیس جدید باشگاه در انتخابات تقویت شده است. در رختکن و حتی در هنگام خروج لیونل مسی، بازتاب نفوذ جرارد پییکه بر لاپورتا دیده شده و حالا قدرت این مدافع اسپانیایی فراتر از یک بازیکن عادی شده است. به عنوان مثال پیکه مدیر برنامه مشترکی با بازیکنانی چون ریکی پویگ و ساموئل اومتیتی داشته و از آنها در برابر انتقادات دفاع می کند.

 

همچنین رابطه خیلی خوبی بین پیکه و رونالد کومان برقرار نیست. این بازیکن هرگز به صورت علنی از کومان دفاع نکرده و سرمربی هلندی نیز پیکه را در همان نیمه اول دیدار مقابل بنفیکا و به بهانه اخراج نشدن تعویض کرد. در حال حاضر کومان به رفتارهای پیکه پشت سر خود مشکوک شده و به این مدافع 34 ساله اعتماد ندارد.  به هر حال و به خصوص در ماه های اخیر، قدرت جرارد پیکه بیشتر از همیشه شده و این بازیکن نقشی فراتر از یک مدافع باتجربه در رختکن بارسلونا ایفا می کند.

 

پاری سن ژرمن جرارد پیکه لاپورتا لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن جرارد پیکه لاپورتا لیونل مسی بارسلونا جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید