Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:58:23 GMT

داور بین‌المللی قم راهی عربستان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۹۹۰۷

داور بین‌المللی قم راهی عربستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهره‌ مطرح و شناخته شده وزنه‌برداری استان قم در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب تا کنون محمدحسین شجاع‌فرد است که به عنوان داور بین‌المللی این رشته همراه با کاروان تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان به مسابقات جهانی اعزام شد.

شجاع‌فرد که در حال حاضر با سابقه‌ترین چهره وزنه‌برداری قم و دارای مدرک مربیگری و داوری درجه یک بین‌المللی این رشته است سابقه قضاوت در مسابقات سال ۱۳۸۲ جام باشگاه‌های آسیا در تایلند و داوری در پیکارهای جوانان جهان در سال ۱۳۸۹ به میزبانی کشور بلغارستان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور با سابقه وزنه‌برداری استان قم و ایران در سال ۱۳۹۵ مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا در کشور قطر را قضاوت کرده است و در یکی دیگر از تجربه‌‌های مهم خود همراه با تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان امروز راهی پیکارهای ۲۰۲۱ قهرمانی جهان در عربستان اعزام شد.

شجاع‌فرد که معلم ورزش بازنشسته آموزش و پرورش است و بیش از دو دهه مسوولیت ریاست هیات وزنه‌برداری استان قم را تجربه کرده و به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری نیز فعالیت داشته و دبیر کمیته داوران این فدراسیون نیز بوده، ضمن اینکه در اداره کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان مشاور و مسؤول دفتر مشترک هیات‌های ورزشی فعالیت کرده است.

وزنه‌بردار قدیمی استان قم در حالی به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود که تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران متشکل از وزنه‌برداران دختر و پسر در دسته‌های مختلف برای کسب رتبه‌های برتر دنیا با رقبا پیکار می‌کند، مسابقاتی که با حضور ورزشکاران ۵۱ کشور از امروز تا بیستم مهر ماه به میزبانی شهر جده عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم وزنه برداري بين المللي داور وزنه برداری استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شبانه و کم سابقه باران در یزد | شدت بارش‌ها را ببینید

دریافت 10 MB کد خبر 846811 برچسب‌ها سيل استان یزد خبر مهم باران

دیگر خبرها

  • بارش شبانه و کم سابقه باران در یزد | شدت بارش‌ها را ببینید
  • بارش کم‌سابقه باران در یزد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود