Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@05:53:02 GMT

چهره متفکر محمدرضا گلزار + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۰۷۲۴

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام محمدرضا گلزار است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از محمدرضا گلزار را ملاحظه می‌کنید.

محمدرضا گلزار زیر این عکس نوشت :

خدایا هزار هزار مرتبه تو را شکر می‌کنم

به‌خاطر اینکه حواست هست، به‌خاطر اینکه هستی و می‌بینی و در دل بزنگاه‌های عمیق زندگی، درست وقتی که از زمین و زمانه ناامیدم از راه می‌رسی و معجزه می‌کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایا هزار هزار مرتبه تو را شکر می‌کنم به‌خاطر شیوه‌ی بی‌نظیری که در خدایی کردنت داری، به‌خاطر اینکه رفیقی، به‌خاطر اینکه رفیق‌ترین منی.

خدایا تو را شکر می‌کنم به‌خاطر اینکه آن بالا نشسته‌ای و میان این‌همه، حواست به من هم هست، که مرا فراموش نمی‌کنی و یادت نمی‌رود که در این مختصات عجیب، که در این کنج دور و غریب، زیر این سقف کوچک ناپیدا هم بنده‌ای به لطف و مهربانیِ تو چشم دوخته، چشم‌هاش را بسته و خالصانه صدات می‌کند.

تو را شکر می‌کنم که می‌شنوی، که می‌بینی، که به ناامید شدن‌هام می‌خندی، دست‌هات را باز می‌کنی و برایم امید می‌فرستی

بیوگرافی محمدرضا گلزار

 محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی است. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او در میان بازیگران مرد ایرانی پرطرفدارترین بازیگر است. سالیان است هرگاه در ایران واژه سوپراستار به گوش می‌خورد، اولین نامی که ناخودآگاه به ذهن می‌آید محمدرضا گلزار است.

محمدرضا گلزار با موهای مش شده+عکس

برخی او را گران‌ترین بازیگر ایرانی می‌دانند. اما چه کسی است که نداند این بازیگر گران‌قیمت، نزدیک به دو دهه پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران هم بوده است. گلزار در میان بازیگران مرد، در کنار امین حیایی و در میان آرتیست‌های خانم بیشتر از همه با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌های آشنایی را تشکیل داده است.

ماشین های لوکس تولید محمدرضا گلزار+عکس

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و از ثروتمندان شناخته‌شده تبریزی است.و مادرش تهرانی و خانه دار است.تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده است.

پدر پولدار محمدرضا گلزار + عکس

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمدرضا گلزار استایل محمدرضا گلزار تو را شکر می کنم محمدرضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • کشف چهره ۶۰۰ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود