Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@04:52:02 GMT

اردوی پرسپولیس پیش از دیدار دوستانه با سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۱۷۲۹

اردوی پرسپولیس پیش از دیدار دوستانه با سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای تیم پرسپولیس برای تجربه بهتر از شرایط مسابقه، پنج‌شنبه به اردو می‌روند تا برای دیدار تدارکاتی با سپاهان آماده شوند.

تنها نماینده فوتبال ایران در حالی خود را آماده رقابت با تیم الهلال سعودی می‌کند که از تجربه شرایط مسابقات رسمی داخلی محروم است. سرخ‌پوشان برای جبران این موضوع سه بازی تدارکاتی را پس از بازی با استقلال تاجیکستان تدارک دیدند که آخرین آن، برابر تیم سپاهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی روز جمعه انجام می‌شود و ورزشگاه آزادی برای برگزاری آن انتخاب شده است. همچنین با تصمیم یحیی گل‌محمدی، برای این که بازیکنان به تجربه یک مسابقه رسمی نزدیک شوند، تیم از فردا پنج شنبه و پس از آخرین تمرین به اردوی پیش از بازی وارد خواهد شد.

دو تیم در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که پرسپولیس سه بازیکن خود و سپاهان دو بازیکن را در اردوی تیم ملی دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردوی پیش بازی پرسپولیس تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی سپاهان پرسپولیس و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در دربی تورین به مصاف تورینو رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد تا یک نتیجه ناامید کننده دیگر هم در این فصل کسب کرده باشد. 

شزنی در این بازی مثل همیشه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما برخوردی که بازیکن حریف داشت باعث شد آرنج او به شکل غیرعمدی به صورتش برخورد کند و بازی برای دقایق طولانی متوقف شد تا رسیدگی پزشکی به صورت او انجام شود. 

بسیاری از رسانه‌ها پس از بازی اعلام کردند که احتمالا بینی این بازیکن دچار شکستگی شده است و باشگاه یوونتوس حالا اعلام کرد که این بازیکن لهستانی شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و قرار است در ساعات آتی مرخص شود. 

شرایط شزنی در چند روز آینده به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا زمان بازگشتش به میادین مشخص شود اما این احتمال وجود دارد که او تواند یوونتوس را در بازی روز جمعه برابر کالیاری همراهی کند و ماتیا پرین جانشین او در این بازی خواهد شد. 

شاگردان مکس آلگری در شش بازی باقی مانده باید به مصاف کالیاری، میلان، رم، سالرنیتانا، بولونیا و مونزا بروند و بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو هم پیش روی آنها قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری
  • گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود
  • آمار امیدوار کننده گلر برزیلی/ «پولی» ناجی نساجی در اصفهان
  • تنها استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند