Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@02:33:26 GMT

تاریخ‌سازی پدیده بارسا با حضور در ترکیب اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۲۶۳۵

تاریخ‌سازی پدیده بارسا با حضور در ترکیب اسپانیا

گاوی، پدیده جوان بارسلونا، با قرار گرفتن در ترکیب امروز تیم ملی اسپانیا به جوان ترین بازیکن تاریخ لاروخا تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا از دقایقی دیگر در در دیدار نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف ایتالیا خواهد رفت. این دو تیم پیش از این در نیمه نهایی یورو نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که با پیروزی آتزوری در ضربات پنالتی خاتمه یافته بود و مسابقه امشب به نوعی برای شاگردان لوئیس انریکه یک نبرد انتقامی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال آنها در جوزپه مه آتزا کار دشواری مقابل قهرمان یورو پیش رو خواهند داشت.

 

اما دقایقی پیش ترکیب تیم ملی اسپانیا برای دیدار برابر ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت ها منتشر شد که در آن یک نام جالب به چشم می خورد. پابلو گاویرا ملقب به گاوی، پدیده جوان و تنها 17 ساله بارسلونا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا به جوان ترین بازیکن تاریخ لاروخا تبدیل شد.

 

 

 

 

در واقع گاوی با حضور در ترکیب امشب تیم ملی اسپانیا از رکورد آنخل زوبیتا عبور کرد و با 17 سال و 62 روز به جوان ترین بازیکن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد. همچنین گفتنی است دیگر پدیده بارسلونا یعنی آنسو فاتی نیز سال گذشته در سن 17 سال و 308 روزگی اولین بازی خود را برای لاروخا انجام داده و به این رکورد نزدیک شده بود و حالا با این رکورد شکنی گاوی، فاتی سومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی اسپانیا محسوب می شود.

تیم ملی اسپانیا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا بارسلونا تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم قصد دارد مجموع دستمزدهای پرداختی را کاهش دهد و به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قرارداد روی پاتریسیو را که در انتهای ژوئن به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد.

این روزنامه ایتالیایی تایید کرده که پاتریسیو تنها خروج قطعی رم نخواهد بود و همچنین رناتو سانچس را که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن حضور دارد، به پاریس می‌فرستند.

پاتریسیو پس از اخراج ژوزه مورینیو و انتخاب دانیله ده‌روسی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده و مایله اسویلار به جای او در ترکیب قرار گرفته است.

اسویلار مورد توجه ده روسی بوده و عملکرد قابل قبولی هم داشته است. او در کمک به تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تعیین کننده بود و 2 ضربه پنالتی را مقابل فاینورد مهار کرد.

همچنین رناتو سانچس هم فصل بدی را پشت سر گذاشته که به شدت با مصدومیت و آسیب‌ها درگیر بوده است. او این فصل در مجموع تنها 232 دقیقه در زمین حضور داشه است. یعنی او فقط 10 بازی انجام داده و در برتری 7-0 امپولی هم تنها گل خود را برای رم به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو