Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:25:23 GMT

«میانبر» حمید برزگر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۴۵۴

«میانبر» حمید برزگر آغاز شد

با اتمام سریال «پریدخت» شبکه آی فیلم مجموعه تلویزیونی «میانبر» را در جدول پخش خود قرار می دهد.

به گزارش برنا، «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی، یک کمدی اجتماعی است که سعی دارد زندگی طبقه متوسط شهری و فرهنگ آپارتمان‌نشینی را نقد و به طور غیرمستقیم، آموزه هایی را در زمینه سبک زندگی به مخاطب منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سریال «میانبر» با حضور گروهی از بازیگران طنز، موضوعات انتقادی و آموزشی درباره فرهنگ سکونت در برج و ساختمان‌هایی با ساکنین متعدد مطرح می‌شود و نگاهی طنزآمیز می شود به چالش‌های زندگی آپارتمان‌نشینی.

همه ماجراهای سریال «میانبر» در یک مجتمع مسکونی و بین ساکنان آن اتفاق می‌افتد. هر چند قسمت از این مجموعه تلویزیونی، یک داستان مستقل را در برمی‌گیرد که با مسئله‌ای درباره آپارتمان‌نشینی گره خورده است. داستان «میانبر» شخصیت‌محور است، به این معنی که هر بار، مشکل یا مسئله‌ای گریبان یکی از کاراکترهای اصلی سریال را که از ساکنان آپارتمان است می‌گیرد و زندگی سایر ساکنین مجتع را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

پخش فصل اول این مجموعه که در سه فصل تولید شده، از جمعه 16 مهر در شبکه آی فیلم آغاز می شود و مخاطبان شاهد بازی غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، رضا شفیعی جم، کمند امیرسلیمانی، سیاوش چراغی پور، شهین تسلیمی، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، بهراد خرازی، مهران رجبی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، فاطمه مرتاضی، سالار کریم خانی، جابر وثوق، وحید چنانی، ترگل جعفری، وحید اسمی خانی، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان و... در اثری خواهند بود که محمد صالحیان تهیه کرده است.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا گروه نویسندگان «میانبر» را تشکیل داده اند.

بعد از پخش نوبت اول این سریال در ساعت 19 هر شب، «میانبر» در دو نوبت ساعت های 3 بامداد و 11 روز بعد تکرار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سبک زندگی برج بازی بازی برج تلویزیون جدول سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویدادهای تاریخی جهان ساخته شده است و اثری اقتباسی است که از  هفته آینده و ابتدای اردیبهشت‌ماه از شبکه دو سیما پخش می شود. 

این مجموعه که فضایی طنازانه دارد و برای مخاطب نوجوان تولید شده است همزمان با پخش از شبکه دو از شبکه امید نیز روی آنتن می‌رود.  قصه‌های «هیس هیچی نیس» در فضایی فانتزی روایت و به تصویر کشیده می‌شود و از آیتم‌های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سراشپز، تاریخ کاغذی و … تشکیل شده که آیتم سراشپز ترکیبی از کار رئال و عروسکی است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است. در «هیس، هیچی نیس!» از بازیگران تئاتری بهره گرفته شده است که 15 بازیگر اصلی و 20 بازیگر فرعی را شامل می‌شوند. مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، مهدی برقعی، مجید بخششیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملاک و جواد پیروزی از جمله این بازیگران هستند.

همچنین زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه این مجموعه هستند که فصل نخست آن در 26 قسمت به نگارش درآمده است.

شبکه دو در حالی به استقبال یک سریال فانتزی طنز با فضایی نوجوانانه می‌رود که چندی پیش ویژه ایام ماه رمضان، «رستگاری» مسعود ده نمکی را روی آنتن داشت.

حالا سریالی را عطارد به این شبکه آورده که مدت‌هاست درباره خلأ ساخت اثر نمایشی در فضای نوجوانانه بحث‌های متفاوتی می‌شود؛ باید دید این سریال می‌تواند این خلأها و کمبودهای چند ساله در حوزه نوجوانان را جبران کند؟

آن‌طور که گفته شده سازمان سینمایی سوره مرکز تولیدات نوجوان را با هدف تمرکز بر مخاطبان کودک و نوجوان و به عنوان یکی از بازوهای تولید آثار هنری خود تأسیس کرده است.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو