Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@23:55:47 GMT

هیچ راهی برای ایران بسته نمی ماند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۴۲۳۶

هیچ راهی برای ایران بسته نمی ماند

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در توئیتی با بیان اینکه مشکل مسیر نوردوز به ارمنستان و کریدور قفقاز رفع و به زودی نیز نقشهٔ ترانزیتی آن منطقه کاملا تغییر خواهد کرد، تاکید کرد: هیچ راهی برای ایران بسته نمی ماند.

به گزارش قدس آنلاین، قاسمی در این توئیت نوشت: با مأموریت ویژه‌ای که به معاونین وزارتخانه داده شد مشکل مسیر نوردوز به ارمنستان و کریدور قفقاز رفع و به زودی نیز نقشهٔ ترانزیتی آن منطقه کاملا تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کسانی که در این خصوص شیطنت کردند بدانند هیچ راهی برای ما بسته نمی ماند اما پل های شکستهٔ پشت سر آنها به سادگی ترمیم نخواهد شد!

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رستم قاسمی کریدور قفقاز ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد

نشست نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده، سرگذشت خاطراتی از شهید محمود حاج مهدی‌ئی با حضور استاد محمد قاسمی‌پور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، شامگاه امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با حضور جمعی از اهل کتاب استان یزد چهارمین نشست نقد و بررسی کتاب سره با محوریت نقد و بررسی کتاب " به من نگو فرمانده" در محل حوزه هنری استان یزد برگزار شد.

محمد قاسمی‌پور، کارشناس، استاد و نویسنده کتاب هنر انقلاب اسلامی در این نشست با بیان اینکه مقدمه کتاب قوی، دقیق و هنرمند نیست گفت: مقدمه کتاب شعاری است در صورتی که باید شرح احوالی از روند کار و سبک نوشتاری خود اشاره می‌شد.

وی با اشاره به اشکالاتی در ویرایش که به سلیقه ویراستار انجام شده است افزود: فصل‌ها در فهرست کتاب نیز بدون عنوان هستند و خوانش و پیوندی در فصل‌های کتاب وجود ندارد.

قاسمی‌پور گفت: با توجه به اینکه شهید دارای دو نام محمود و ماشاالله بودند در مطالب شاهد این هستیم که در بیان خاطرات مدام چرخش صدا زدن و نام بردن شهید هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه لهجه یزدی را باید شنید ولی لهجه اصفهانی قابلیت نوشتاری راحت‌تری دارد بیان کرد: ویراستاری به این دلیل که خود لهجه و گویش یزدی نداشته است در اعراب گذاری‌ها را دچار کاستی شوند.

کارشناس ادبیات انقلاب تصریح کرد: به خوبی در بخش‌هایی از کتاب محاوره و زبان شکسته استفاده شده است و این یکی از قواعد است که مجاز است از محاوره و شکسته نویسی استفاده برد. در ادامه حضار به بیان نظرات و نکات، انتقادات و ایراداتی که به کتاب وارد بود پرداختند.

نشست نقد کتاب "به من نگو فرمانده" با حضور احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حسین دشتی معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، سالکی مدیر حوزه هنری استان یزد و جمعی از نویسندگان و شاعران استان یزد برگزار شد.

کد خبر 747051

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • (ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳