Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل کاهش ١٢.١درصدی داشته است. خبرگزاری میزان - علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با میزان، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد و از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده هزارچم و مسیر شمال به جنوب محدوده دزدبن سنگین است.

وی بیان کرد: تردد در محور‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

آشوری گفت: درحال حاضر محور‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران گزارش شده است.

وی بیان کرد: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال محور‌های دارای انسداد فصلی و شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر محور‌های مسدود شریانی است.

آشوری در ادامه گفت: براساس اطلاعات دریافتی از تردد شمار‌های فعال جاده‌های کشور تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل کاهش ١٢.١ درصدی داشته است.     بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت راه‌های پرتردد ۱۵ مهر/ کاهش ۱۲.۱ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری تردد در محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید انسداد جاده چالوس

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ادامه انسداد محور کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، راهداری البرز اعلام کرد: محور کرج_کندوان که از تاریخ دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ مسدود خواهد بود.

رانندگان می‌توانند برای تردد از محور آتشگاه-برغان و آزادراه تهران-شمال استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است