Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره انتصابات دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت واکنش نشان داد.

به گزارش برنا؛ سید موید علویان رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران درخصوص اظهارات برخی مبنی انتصابات اخیر دکتر بهرام عین اللهی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: مطلبی را در باب سوال از جناب دکتر عین اللهی که در باب انتصابات از طرف یکی از نمایندگان محترم مجلس طرح شده است، مشاهده کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال کردن و ‌پیگیری از طرف مجلس یک کار خوب و اصلا مورد انتظار است ولی لطفا گزارش کنید در دو سال اخیر چند بار از وزیر محترم قبلی در باب اقدامات ناصواب درخصوص کرونا سوال کرده اید؟.

او ادامه داد: منظور من اظهارنظر نیست، سوال یک اقدام قانونی است. آیا سرعت واکسیناسیون که در این مدت کوتاه انجام شده قابل تقدیر است؟ و آیا می توان نامه زد و از طرف نمایندگان ملت از وزیر محترم و تیمش تشکر شود؟؛ من میان مردم هستم مردم خیلی امیدوار شدند و نمایندگان هم مردم را نمایندگی می کنند.

 علویان در ادامه با اشاره به اینکه ما نه فقط از اعمال نظارت نمایندگان محترم بر وزرا استقبال می کنیم و بلکه گله داریم چرا خوب انجام نشده است، بیان کرد: وزرا در برابر ملت و مجلس باید پاسخگو باشند ولی انتظار است ابتدا طی نامه ای از اقدام انقلابی و‌ جهادی وزیر در ایجاد هماهنگی بیشتر با سایر بخش‌ها قوای سه گانه و نیروهای مسلح در تسریع در واکسیناسیون تشکر و قدردانی و سپس پرسش شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظام پزشکی درمان و آموزش پزشکی مجلس واکسیناسیون سه گانه نیروهای مسلح واکسیناسیون وزیر بهداشت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است