Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر آخوندی روز پنجشنبه در یازدهمین شورای معاونان و مدیران این سازمان و شرکت‌های تابعه اظهار داشت: هنر مدیریت منابع محدود و نیازهای نامحدود و رویکرد اقتصادی سود آوری، تفکر غالب محور فعالیت‌های هیات مدیره شرکت‌های تابعه سازمان باشد.

وی عملکرد اقتصادی، صرفه جویی، کاهش انجام یک فرآیند برای ارباب رجوع را از شاخص‌های طرح ارزیابی مدیران اعلام کرد و افزود: برآیند اقتصادی و عملکرد شرکت‌ها و سازمان منطقه آزاد کیش در یک تراز نامه نشان داده می‌شود از این رو باید ضوابط، آئین نامه‌ها و رویکرد اقتصادی خودگردان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی با بیان اینکه شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش چندین فرصت جدید سرمایه گذاری را شناسایی کرده است، افزود: باید نسبت به جذب سرمایه گذاری در قالب "طرح‌های مشترک اقتصادی و به صورت BOT، اجاره‌ای و یا حتی صد در صد تامین منابع مالی را از طریق بانک‌ها انجام دهند.

وی افزود:  شرکت‌ها باید نسبت به شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه گذاری و تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های خود اقدام و برای تحقق این مهم مدیران مجموعه شرکت‌های تابعه به سمت خود کفایی حرکت و با شناسایی فرصت‌های درآمد زایی، عملکرد اقتصادی داشته باشند تا بتوانند منابع و مصارف خود را مدیریت کنند.

راه اندازی ایکس ری کامیونی در بندرگاه تعیین تکلیف شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت راه اندازی ایکس ری کامیونی در بندرگاه برای جلوگیری از برخی پدیده‌های ناهنجار اجتماعی و انتظامی اشاره کرد و گفت: هر چه سریع‌تر باید این مهم تعیین تکلیف و پیگیری شود.

سعید پورعلی با اشاره به رعایت ضوابط و استانداردهای غیر عامل در محیط بندر و فرودگاه این منطقه اضافه کرد: همکاران در بندر و فرودگاه گزارش‌های کارشناسان غیر عامل و یا گزارشی که پس از پایان طرح پدافند غیر عامل ارسال خواهد شد مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه در بازنگری طرح جامع کیش تا ۱۴۱۰ تفویض خواهد شد موضوع افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی کیش بههشت مقصد خارجی اشاره شده است، افزود: با تخفیفاتی که در نظر گرفته شده باید به پنج مقصد پرواز بین المللی تردد داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که ثبت شناورهای جزیره نه بر اساس قوانین و مقررات ثبت سازمان منطقه آزاد ونه سازمان بنادر و دریانوردی انجام نشده است، اظهار داشت: ثبت شناورها طبق قوانین و مقررات منطقه آزاد برعهده سازمان بنادر و دریانوردی است.

پورعلی افزود: با پدیده‌ای روبه رو هستیم با نام شناورهای فاقد هویت و با تلاش مضاعف به دنبال ایجاد فرآیندی هستیم که این شناورهای فاقد هویت دارای هویت شوند.

سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش در این جلسه با قدردانی از رویکرد ویژه سازمان برای بررسی و ارائه راه کارهای موثر برای مرتفع شدن مشکلات پیش روی شرکت‌های تابعه، گفت: فرودگاه و بندر دو شاه راه اصلی ورودی جزیره کیش به عنوان زیر ساخت‌های توسعه و جذب سرمایه گذاران در این منطقه تاثیر بسزایی دارد.

عزت الله محمدی افزود: در گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه‌های فرودگاه و بندر کیش انجام شده است و با سیستم مدیریت جدید و با ارائه راه کارهای موثر و برنامه‌های مدون؛ می‌توانیم در این دو حوزه، هوشمند سازی خدمات و توجه به زیرساخت‌های اصلی که عامل توسعه و جذب سرمایه گذاری است در اولویت کار قرار دهیم.

برچسب‌ها کیش سازمان منطقه آزاد سعید پورعلی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان ناصر آخوندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش سازمان منطقه آزاد سعید پورعلی کیش سازمان منطقه آزاد سعید پورعلی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان ناصر آخوندی سازمان منطقه آزاد کیش شرکت های تابعه سرمایه گذاری شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، جدیدترین گزارش‌های تخصصی، فنی و تحلیلی دیوان محاسبات کشور پیش از مهلت مقرر تدوین و در اختیار مسئولان و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت.

این مجلد‌ها شامل «گزارش تحلیل عملکرد منابع و مصارف عمومی»، «گزارش تحلیلی تخصیص اعتبارات مصارف عمومی دولت»، «گزارش سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای تکالیف قانونی» و «گزارش عملکرد هدفمندی یارانه ها» است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی