Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزازش ایرنا، سردار "علی شادمانی" روز پنجشنبه در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج حسین همدانی که در گلزار شهدای شهر همدان برگزار شد، افزود: این شهید بی توجه به مقام و جایگاه در هر محل و جغرافیایی از جبهه اسلام که نیاز بود با تبعیت از فرامین ولی فقیه زمان، خدمت کرد.

وی افزود: در دفاع از جبهه اسلام و مقابله با کفر دیگر جای سوال نبود بلکه باید این مسیر انتخاب می شد که شهید همدانی نیز با فدا کردن جان خود این راه را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: راه و مسیری که شهدا از جمله شهید همدانی طی کردند یک مسیر الهی و قدسی است و شاکله اصلی برادری، دوستی و مودت رزمندگان و شهدا نیز از این مسیر نورانی نشات می گیرد.

سردار شادمانی گفت: هر کس در مسیر ولایت، انقلاب اسلامی و در اختیار آرمان های کشور بود به عنوان رفیق و دوست شناخته می شود.

وی با عنوان اینکه سردار همدانی جوهره فرماندهی داشت، گفت: هنگام قرار گرفتن در شرایط بحران و سختی بسیار به توان، مدیریت و هدایت های شهید همدانی به عنوان فرماندهی توانمند نیاز می شد چرا که این فرمانده بحران ها را به آرامش، صبر و شکیبایی تبدیل می کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا اظهار داشت: شاید مقابله با دست خالی و کمترین تجهیزات در برابر دشمنی که کشورهای زیادی از ان پشتیبانی می کنند دیوانگی تلقی شود اما برای رزمندگان و افرادی امثال شهید همدانی، عشق و تعلق خاطر به عاشورای حسینی، ولایت و دلبستگی به آرمان های انقلاب تفسیر و تلقی می شود.

سردار شادمانی افزود: بزرگان و فرماندهان در مسیر رشادت و شهادت رشد کردند و در جریان جنگ تحمیلی و دیگر وقایع آرامش و آسایش زندگی را رها کرده و برای دفاع از انقلاب و اسلام زندگی و دلبستگی به مادیات را کنار گذاشتند.

وی بیان کرد: این مراسم متعلق به هشت هزار شهید استان همدان است و امروز با حضور در گلزار شهدا و بر سرمزار شهید همدانی آمده ایم تا دوباره با آرمان های شهدا بیعت کنیم.

فرزند شهید همدانی نیز دراین آیین گفت: این شهید والامقام نه در سال ۹۴ بلکه در سال ۸۸ در جریان فتنه این سال، شهید تهمت شدند.

"وهب همدانی" افزود: پیش از شهادت سردار قاسم سیلمانی با او دیدار و ملاقاتی داشتم که حالاتی که در پدرم قبل از شهادت دیده بودم در چهره شهید سلیمانی نیز نمایان  و مشهود بود.

آیین ویژه ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج حسین همدانی از صبح امروز با حضور مسئولان ملی و استانی در گلزار شهدای شهر همدان آغاز شده است.

سردار سرلشکر حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۱۶ مهر سال ۱۳۹۴ حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام عصر ۱۹ مهر ماه وارد استان شد و ۲۰ مهر ۱۳۹۴ با حضور فرمانده وقت سپاه پاسداران و شمار زیادی از فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از اهالی استان همدان تشییع شد.

پیکر شهید همدانی به علت علاقه وی به مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه اسبق همدان در جوار مزار این بزرگوار به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهید شهید همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود