Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@01:11:31 GMT

امید به هت تریک گلزنی کاپیتان تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۵۲۸۸

امید به هت تریک گلزنی کاپیتان تیم ملی

گلرنی کاپیتان تیم ملی ایران در دو بازی گذشته تاثیر مستقیم در صدرنشینی شاگردان دراگان اسکوچیچ در گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر دارد.

 تیم ملی ایران در حالی به ۶ امتیاز دو دیدار نخست خود رسید که احسان حاج صفی کاپیتان اول این تیم به دلیل مصدومیت نتوانست در جمع ملی‌پوشان حاضر شود تا علیرضا جهانبخش بازوبند را بر بازو ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که برای او و تیم ملی ایران خوش یمن بود. شماره هفت دوست داشتنی تیم ملی ایران توانست گل سه امتیازی مقابل سوریه بزند و در دقایق نخست بازی با عراق هم اولین گل را وارد دروازه رقیب سنتی ایران کند.

 

عملکرد پر فروغ جهانبخش در روزهای کاپیتانی تیم ملی ایران در تمرینات دبی نیز ادامه دارد. او یکی از بمب‌های انرژی ملی‌پوشان شده است و با چهره همیشه پر از لبخند خود توانسته است نشاط را در اردوی تیم ملی ایران افزایش دهد.

جهانبخش که تبدیل به یکی از ستاره‌های لژیونر و پر طمطراق ایران در فوتبال باشگاهی اروپا با پیراهن فاینورد هلند شده است با دیدن مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در تمرین ملی‌پوشان سمت او رفت تا با گرفتن عکس یادگاری نشان دهد کار سخت او و امثالش برای ماندن در سطح اول اروپا را به خوبی درک کرده است و احترام زیادی برای پیشکسوتان ملی قائل است.

 

جهانبخش در صورت حضور احسان حاج صفی یا کریم انصاریفرد در ترکیب اصلی بازی با امارات، بازوبند کاپیتانی را به آنها خواهد داد اما بعید نیست با حفظ ترکیب اصلی تیم ملی ایران، باز هم لیدر تیم ملی ایران شود.

 

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۰:۱۵ پنجشنبه هفته جاری مقابل امارات در گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر در ورزشگاه زعبیل بازی می‌کند.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال به علت تصادف بستری شد...

طرفداری| کاپیتان سابق استقلال به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شد.

امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران تصادف کرده و به همین خاطر در بیمارستان بستری است. او یک استوری از خودش در بیمارستان منتشر کرد و نوشت:

چون می‌گذرد غمی نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف