Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در سفر به جنوب استان بوشهر دقایقی پیش از اسکله شهر سیراف بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه هیات همراه به منظور بازدید از برخی طرح‌های جاده‌ای و بندری وارد جنوب استان بوشهر شد. قاسمی در این سفر دو روزه از طرح‌ها و پروژه های زیرساختی و مسکن بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم قاسمی در بازدید از روستای شیرینو واقع در کنگان گفت: نبود درمانگاه در روستای پرجمعیت شیرینو یکی از معضلات مردم این منطقه بوده که فردا در جلسه با وزیر کشور این موضوع را مطرح و پیگیری خواهم کرد.

بازدید از مراحل احداث کریدورجنوب، بزرگراه بزباز_ بندو، طرح توسعه اسکله های کنگان و شیرینو ، احداث کنارگذر کنگان _ دوراهک و دیدار با اقشار مختلف مردم از برنامه‌های رستم قاسمی در اولین روز سفر به این استان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی استان بوشهر وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان

استاندار کرمان با هدف نظارت میدانی از مناطق تحت تاثیر سیل در جنوب استان کرمان، ۲ پل منطقه گزک منوجان و پل ورودی شهر کهنوج را بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکل و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه را صادر کرد‌. 

محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان که در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان حضور دارد، پیش از ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین و سومین روز حضور خود در منطقه از پل منطقه گزک واقع در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان بازدید کرد.

این پل به دلیل شکستن لوله، فرونشست کرده بود که با دستور استاندار کرمان موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای رفع مشکل آن صادر شد.

استاندار کرمان در ادامه با ورود به شهرستان کهنوج از پل ورودی این شهر نیز بازدید کرد و تذکرات لازم برای خارج کردن آب از روی پل و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم