Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌میثم نظری، مسئول روابط خارجی مقاومت پنجشیر، با ایریک کیوتی، معاون پارلمان فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

مسئول روابط خارجی مقاومت پنجشیر امروز پنجشنبه (15 میزان/ مهر) در توئیتی نوشت که معاون و برخی از اعضای پارلمان فرانسه حمایت خود از مقاومت علیه طالبان را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود: «آنها به شدت از مبارزه برای آزادی و دموکراسی در افغانستان حمایت کردند.»

در این دیدار که در پارلمان فرانسه انجام شده، معاون و ۱۵ عضو مجلس نمایندگان فرانسه شرکت داشته‌اند.

ایریک کیوتی، معاون پارلمان فرانسه نیز با انتشار توئیتی از دیدار با مسئول روابط خارجی جبهه مقاومت افغانستان ابراز خرسندی‌ کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جبهه مقاومت افغانستان جبهه مقاومت پنجشیر پارلمان فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد در پارلمان گرجستان در جریان تصویب لایحه «ماموران خارجی»

پارلمان گرجستان امروز (دوشنبه) در جریان تصویب یک لایحه مناقشه‌برانگیز با موضوع «ماموران خارجی» به صحنه زد و خورد بین قانونگذاران وابسته به حزب حاکم و قانونگذاران مخالف تبدیل شد.

به گزارش ایسنا،  بر اساس تصاویری که از نشست امروز پارلمان گرجستان منتشر شد قانونگذاران حزب حاکم این کشور در ضمن تلاش برای پیشبرد تصویب یک لایحه مناقشه برانگیز درباره «ماموان خارجی» که مورد انتقاد کشورهای غربی است، با قانونگذاران مخالفان دولت زد و خورد پیدا کردند.

به نوشته پایگاه راشاتودی، موضوع این لایحه ملزم کردن رسانه‌ها و سازمان‌های غیردولتی دریافت کننده بودجه از خارج به ثبت کردن نام خود به عنوان «ماموران نفوذ خارجی» است.

تصاویری که از جلسه امروز پارلمان گرجستان در تلویزیون این کشور پخش شد نشان می‌دهد «ماموکا مدینارادزه»، رهبر فراکسیون حزب حاکم موسوم به حزب «رویای گرجستان» در پارلمان و از پشتیبان‌های لایحه جنجالی هنگام سخنرانی در این جلسه بحث و مناظره با مشت توسط «آلکو الیساشویلی»، قانونگذار مخالف، مورد حمله و ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

در پی این حمله زد و خورد بزرگتری بین چند نفر از نمایندگان پارلمان گرجستان بالا می‌گیرد. چنین زد و خوردهایی قبل از این در جلسات پارلمان گرجستان که معمولا با تنش همراه می‌شود سابقه داشته‌اند.

حزب رویای گرجستان اوایل ماه جاری میلادی برنامه‌ خود برای معرفی قوانینی که به موجب آنها سازمان ‌های غیر دولتی دریافت کننده بودجه خارجی باید به عنوان ماموران خارجی ثبت نام کرده و در غیر این صورت جریمه خواهند شد اعلام کرد.

این اعلامیه ۱۳ ماه بعد از آن اعلام شد که این حزب تحت تاثیر اعتراضات همین برنامه را لغو کرده بود.

آمریکا و اتحادیه اروپا از این لایحه انتقاد کرده‌اند. اتحادیه اروپا که در ماه دسامبر گرجستان را در وضعیت کاندیدای عضویت در این اتحادیه قرار داد اعلام کرد این لایحه با ارزش‌های این بلوک مغایرت دارد.

در زمان جلسه بحث و مناظره روز دوشنبه پارلمان گرجستان چند صد تظاهرکننده در برابر ساختمان پارلمان تجمع کردند. معترضان به دعوت چند گروه فعال جامعه مدنی قرار است عصر دوشنبه نیز تظاهراتی گسترده را در شهر تفلیس علیه این لایحه برگزار کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) درگیری شدید نمایندگان در پارلمان گرجستان
  • ببینید/ کتک‌کارى در پارلمان گرجستان هنگام بررسی قانون جنجالی حضور عوامل خارجی در کشور
  • (ویدئو) کتک‌کاری در پارلمان گرجستان بر سر قانون حضور عوامل خارجی
  • کتک‌کاری در پارلمان گرجستان بر سر قانون حضور عوامل خارجی (فیلم)
  • زد و خورد نمایندگان پارلمان گرجستان + فیلم
  • زد و خورد در پارلمان گرجستان در جریان تصویب لایحه «ماموران خارجی»
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • دفاع یکجانبه نمایندگان ژاپن، فرانسه و انگلیس از تل آویو
  • نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • «نمی‌دانم» و «به یاد نمی‌آورم»؛ پاسخ‌های مشاور بلینکن به مسئله خروج آمریکا از افغانستان