Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در ۴ وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (پنجشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم آغاز شده است و سجاد عباس‌پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج و قرعه نمایندگان کشورمان در این اوزان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس‌پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب مکس نوری از آمریکا شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش‌ در فینال باشد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کریستوف بورگر از اتریش به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان لئوس درمولا از اسلواکی و جی یول لی از کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه ۶ بر یک از سد آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان گذشت. وی در دور بعد به مصاف برنده مبارزه بین گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان و دی بریتو از برزیل می‌رود. در این وزن ۳۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست سینگ هارپریت از هند را با نتیجه ۴ بر ۳‌ شکست داد. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اعضای تیم ملی کشتی آزاد با استقبال پرشور مردم به کشور بازگشتند + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی نفر حضور دارند کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد

مدعی وزن ۷۷ کیلوگرم استان فارس اجازه کشتی گرفتن در جام تختی کشتی فرنگی را نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر اهواز برگزار می‌شود. محمدرضا مختاری که یکی از مدعیان جدی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه یا قهرمانی آسیا بود، شرکت در این رقابت‌ها را هم به دلیل ادامه تعلیقش از دست داد.

ناگفته‌های مختاری از کشتی جنجالی با حریف ترک: کارشان زشت بود/ روی پله‌ها هُلم دادند

 

این کشتی‌گیر در جام وهبی‎‌امره ترکیه بعد از غلبه بر امین کاویانی‌نژاد که دور قبلی امیر عبدی را برده بود، در نیمه نهایی مقابل حریفی از ترکیه قرار گرفت که این مبارزه با زد و خورد همراه شد.

از سوی میزبان رقابت‌ها، مختاری و کشتی‌گیر ترک دیسکالیفه شده و هر دو حضور در مرحله بعدی را از دست دادند و بین کشتی‌گیرانی که مغلوب این دو نفر شده بودند، مبارزه برگزار شد تا در نهایت کاویانی‌نژاد قهرمان این رقابت‌ها شود.

در حالی که عنوان شده بود این کشتی‌گیر از سوی اتحادیه جهانی با محرومیت مواجه خواهد شد، این اتفاق تاکنون رخ نداده است، اما مختاری بلافاصله از سوی فدراسیون کشتی تعلیق شده و به این ترتیب بازنده‌های او که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم کاویانی‌نژاد و عبدی بودند، به مسابقات گزینشی قاره‌ای و قهرمانی آسیا اعزام شدند.

مختاری با وجودی که امید داشت تعلیقش به اتمام رسیده و بتواند بار دیگر وارد چرخه انتخابی وزن 77 کیلوگرم شود، اما اجازه شرکت در جام تختی را هم نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد