Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز روستا ۸۶ طرح هادی روستایی به حجم ۲۷۰ هزار مترمربع در مناطق روستایی استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با روز روستا در مراسمی با حضور مدنی معاون دفتر روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، جمالی پور استاندار، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری، رضا طاهری فرماندار تاکستان و گونجی مدیرکل بنیاد مسکن استان به صورت همزمان بهره برداری از 86 طرح هادی روستایی در مناطق روستایی استان به حجم 270 هزار مترمربع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح ها شامل طرح هادی روستایی، بهسازی محیط روستاها، احداث و بهسازی معابر، روکش آسفالت با همکاری دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین، بنیاد مسکن با 75 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

عملیات افتتاح طرح های یاد شده روز پنجشنبه با افتتاح عملیات روکش آسفالت و طرح هادی روستای داغلان از توابع شهرستان تاکستان به صورت نمادین برگزار شد.

در اجرای این طرح 2700 متر روکش آسفالت و زیرسازی در معابر روستا، انجام شده و بیش از 747 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: با سرعت بخشیدن به اجرای طرح های هادی روستایی زمینه ماندگاری مردم در این مناطق بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز با اختصاص اعتبارات مناسب و دریافت سهیمه قیر رایگان امیدواریم اجرای طرح های هادی در روستاهای استان شتاب گیرد.

گونجی بیان کرد: 270 هزار مترمربع آسفالت از منابع دهیاری ها و اعتبارات بنیاد مسکن استان قزوین در معابر روستایی 86 روستای استان اجرا شده است.

وی اظهارداشت: اعتبارات طرح های یاد شده از محل قیر رایگان و  منابع استانی و ملی است و با همکاری و مشارکت بنیاد مسکن، دهیاری ها و مدیریت دفتر امور روستایی استانداری انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح هادی بنیاد مسکن قزوین طرح هادی روستایی روستایی استان استان قزوین بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران

با حضور استاندار مازندران، به صورت نمادین ۲ هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران عصر امروز  در آیین افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در سالن همایش بانک تجارت برگزار شد، اظهار داشت: بخش اعظمی از خدمات دولت در روستاها از سوی بنیاد مسکن که یادگار امام راحل است،  صورت میگیرد. 

وی با بیان اینکه مسکن و طرح هادی از جمله مهمترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: مدیران یک مجموعه باید به دنبال تحول باشند و بنیاد مسکن باید به عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان بشود. 

استاندار مازندران گفت: حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهمترین دغدغه استان باید باشد و به عنوان نمونه در بخش روستاها باید تحولی ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد. 

حسینی پور با اشاره به عملیات نظامی شب گذشته ایران علیه مواضع اسراییل در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیز باید همین روحیه عملگرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم انجام شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند. 

وی ادامه داد: نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین با جدیت در دولت سیزدهم دنبال شده است. 

استاندار مازندران گفت: بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش را در مسکن و تحول روستایی دارند. 

حسینی پور گفت: وضعیت روستاها به دست روستاییان باید متحول شود، روستاها باید به سمت ایجاد فرصتهای گردشگری و بومگردی بروند. 

وی با اعلام اینکه امروز به صورت نمادین 2 هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است، افزود: در دولت سیزدهم 11 هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • ۲۳هزار و ۵۰۰ سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم
  • احداث ۱۱۰۰ مسکن شهری در دولت سیزدهم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در مازندران