Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان تحت پوشش بهزیستی گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد مهدی سلمان زاده از اهدای فاز اول یکصد دستگاه ویلچر به خانواده های محروم و دارای معلول کودک و نوجوان از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و توزیع آن در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلمان زاده گفت: این اقدام با عنوان پویش "چرخ زندگی" به جهت تامین بخشی از ویلچر مورد نیاز معلولان محروم استان توسط بنیاد ۱۵ خرداد  برای رفع نیازمندی خانواده های محروم دارای کودک و نوجوان معلول انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بیان داشت: این خدمات از جمله اقدامات اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان 

حضرت امام (ره) می‌باشد که خدمات آن به این استان رسیده است.

وی در ادامه گفت: در این پویش در فاز اول توزیع ویلچر به طور کلی مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال هزینه شده است‌ که مقرر شد این خدمات در فازهای بعدی برنامه ریزی شود.

سلمان زاده تصریح کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان نیز در اقدامات اجتماعی خود همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه سالجاری خدمات خوبی را به خانواده های محروم و نیازمند مناطق کم برخوردار اختصاص داده است که می توان به توزیع ۶۲۰۰ بسته کامل لوازم التحریر و ۶۸۰۰ بسته معیشتی جمعا به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

وی در پایان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در عرصه های مختلف عمرانی مانند ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی، مساجد، مدارس و غیره، در حوزه اشتغال مانند توانمندسازی خانواده ها و اعطای تسهیلات و در حوزه اجتماعی مانند توزیع لوازم التحریر، بسته های معیشتی و غیره خدمات متنوعی را در رفع محرومیت مناطق کم برخوردار روستایی و حاشیه ی شهرها توسط سه بازوی اجرایی این ستاد در بنیاد برکت، بنیاد احسان و بنیاد ۱۵ خرداد ارائه کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ستاد اجرایی فرمان بنیاد ۱۵ خرداد حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام