Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر میرابراهیمی، رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس ها، در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر که روند انجام واکسیناسیون در کشور تسریع شده است و واکسیناسیون اصناف هم در مرحله پایانی قرار دارد، دلیلی دیده نمی شود که رستوران ها تنها به صورت بیرون بر فعالیت کنند و دیگر فعالیت آنها به صورت حضوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فعالیت رستوران ها دیگر فقط بیرون بر نیست او ادامه داد: از طرفی هم زمانی که وضعیت شهر نارنجی می شود، طبق ابلاغیه ای که صورت گرفته است، رستوران دارها می توانند با حضور مشتری فعالیت خود را آغاز کنند. در حال حاضر پرسنل رستوران ها واکسیناسیون خود را چه به صورت دو دز و چه به صورت تزریق دوز اول انجام داده اند.   میرابراهیمی گفت: در چند روز اخیر با گشت های سیار بهداشت در مراکز تجاری و رستوران های پر تردد مستقر شده ایم و قریب به یک هزار نفر از اعضا صنف را واکسینه کرده ایم.   رئیس اتحادیه رستوران ها و سلف سرویس درباره طرح قرنطینه هوشمند گفت: بسیار از این طرح استقبال می کنیم. یکی از مزایای این سامانه این است که وقتی فرد صاحب کسب و کار وارد سامانه می شود و کد ملی خود و همچنین کد ملی پرسنل خود را ثبت می کند در صورت اوج گیری مجدد پیک کرونا و اعمال محدودیت، با استعلامی که از این سامانه انجام می گیرد، در نهایت مشخص می شود که این واحد واکسینه شده و این صنف می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.   این مقام مسئول در پایان گفت: این طرح هم اکنون در استان قزوین در حال اجراست و تاکنون دستور العملی استان تهران و باقی استان ها اعلام نشده است.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرنطینه هوشمند ویروس کرونا واکسیناسیون اصناف رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه