Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@16:00:25 GMT

هراز و کندوان ۱۶ مهر یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۷۲۱۰

هراز و کندوان ۱۶ مهر یک‌طرفه می‌شود

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج محدوده‌های ولی آباد و پل زنگوله و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند نشان می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها‌ بیان کرد‌: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* انسداد محور شهداد-نهبندان‌‌ و محور رامیان-اولنگ-شاهرود

وی یادآور شد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور پونل-خلخال، محور رویان-بلده در استان مازندران، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور شهداد-نهبندان‌‌‌ و جاده فرعی شمشک-دیزین به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

* ترافیک سنگین در محورهای فیروزکوه و کندوان

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها ضمن تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تصریح کرد: ‌در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا گلشهر و ترافیک سنگین در محور تهران - فشم محدوده رودک گزارش شده است.

آشوری افزود: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج محدوده‌های ولی آباد و پل زنگوله و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند نشان می‌دهد.

وی از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور هراز آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، خبر داد.

* باران در جاده‌های 3 استان‌/ کندوان و فیروزکوه بارانی است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ به بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

آشوری اضافه کرد: ‌در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ثبت کمترین تردد جاده‌ای بین ساعات 3 تا 4 صبح

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2333 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 12.1 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 12.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

*‌ آزادراه کرج-تهران-کرج پرترددترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 130 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج‌ با 127 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 123 هزار تردد‌ ثبت شد.

* اعمال محدودیت‌های ترافیکی‌ تا روز شنبه 17 مهر در محورهای پرتردد

محدودیت‌های ترافیکی‌ تا روز شنبه 17 مهر 1400 در برخی جاده‌های پرتردد کشور اعمال می‌شود.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های تهران-شمال و محور تهران-مشهد

بنابراین گزارش تردد موتور سیکلت  تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 1400/07/17 از محورهای کرج - چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

* محورهای هراز و کندوان روز جمعه 16 مهر یک‌طرفه می‌شود

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه ‌1400/07/16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا ساعت 4 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه‌ 1400/07/16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از تهران به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب اسک به تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه‌، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

* ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در هراز و کندوان‌

بنابراین گزارش در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت‌ و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد‌ کامیون و کامیونت غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی تا ساعت 12 روز شنبه‌ 1400/07/17 از محور هراز ممنوع است.

‌تردد تریلرها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 1400/07/16 از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

* ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور آستارا-اردبیل و جاده قدیم رشت - قزوین‌

همچنین در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد انواع تریلر‌ و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه هفته جاری ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس‌ تردد انواع تریلر‌ و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی‌ از ساعت 8 تا 24 روز جمعه هفته جاری ممنوع است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی ترافیک سنگین هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت مدیر مرکز مدیریت راه ها مواد سوختی و فاسد شدنی ترافیک سنگین در محور بامداد روز بعد آزادراه تهران آزادراه کرج حال حاضر جاده ها محور هراز روز جمعه روز شنبه تا ساعت یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور هراز برقرار است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت: محور هراز پس از پاک‌سازی بر اثر ریزش سنگ از سوی راهداران هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

کوروش روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه جاده هراز صبح امروز بر اثر ریز سنگ‌های بزرگ در چند نقطه مسدود شده بود، اظهار کرد: این محور از ساعات شامگاه گذشته دوشنبه شاهد بارش شدید باران بوده که باعث ریزش سنگ، امروز در ۳۰ کیلومتر آمل به تهران منطقه لهاش تا ۹۰ کیلومتر امام‌زاده هاشم به طول ۶۵ کیلومتر شود که موجب بسته شدن محور شد.

وی افزود: جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ و بل چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه ۳۰ نفر از نیروهای راهداری دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز ادامه داد: براثر این ریزش سنگ یک دستگاه خودروی سمند دچار صدمه شد که هنگام عبور از این محور به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد توجه نکرده و به حرکت خود در مسیر آمل به تهران ادامه داد.

روشن با اشاره به اینکه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد، عنوان کرد: هم‌اکنون تردد در محور هراز برقرار و جاده باز است اما به رانندگان توصیه می‌شود باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفرهای غیر ضروری در این جاده خودداری کنند.

کد خبر 747315

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها