Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اینکه خدمت رسانی به بهانه انتصاب مدیران جدید، تضعیف شود، خیانت به مردم است. مراقبت از آینده نباید به معنای تخریب وضع موجود باشد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنج شنبه ۱۵ مهر ماه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر به تلاش دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی و تعامل آن ها با دیگر نهادها اشاره و اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی و مالی باید به روسای ادارات سپرده شود و مدیران نیز توجه بیشتری به تخصیص اعتبارات داشته باشند تا جفایی در توزیع اعتبارات اتفاق نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادیخواه با اشاره به فعال بودن کمیته برنامه ریزی شهرستان، تصریح کرد: اگر در یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، انحراف از بودجه اتفاق افتاد، بنده اعلام آمادگی می‌کنم که این مسئله را تدبیر و پیگیری کنم.

وی با تاکید بر اینکه راه مقابله با انحرافات، دیوان محاسبات است، ادامه داد: ۹۰ درصد از تحقیقات، جز اتلاف بیت المال نتیجه ای ندارد. از طرفی برخی انتقادات اثر منفی بر اصل حاکمیت دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، دولت سیزدهم را دولتی کارآمد، اهل و دلسوز دانست و گفت: دولت جدید موفقیت های بسیاری در بحث واکسیناسیون و پیوستن به قرارداد شانگهای کسب کرد. در حوزه تامین کالاهای اساسی نیز خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم.

آزادیخواه بیان کرد: اینکه خدمت رسانی به بهانه انتصاب مدیران جدید، تضعیف شود، خیانت به مردم است. مراقبت از آینده نباید به معنای تخریب وضع موجود باشد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ۷ خرداد ماه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند، افزود: مطابق قانون اساسی، حوزه اختیارات نماینده مجلس، دادن رای اعتماد به وزراء است و پس از دادن این رای اعتماد باید به شخصی که ایشان معرفی می کند، اعتماد کنیم.

آزادیخواه مطرح کرد: ذهن مردم را آزرده خاطر نکنیم. نظم شهر را بهم نزنیم. اگر مجموعه یا نهادی تخلفی داشت، مستندات خود را به نمایندگان شهر ارائه دهید تا پیگیری شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی جریان پیشرفت شهرستان را جریانی تند دانست و یادآور شد: دولت هر تدبیری برای شهرستان داشت، ما استقبال می کنیم. اما این نباید به معنای توقف مدیران در خدمت رسانی باشد.

جلسات از پشت میز نشینی به صورت میدانی برگزار شود

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز در این نشست به جابجایی دولت و احتمال برخی عزل و نصب‌ها در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مدیران به بهانه عزل و نصب‌ها، در ارائه خدمتگزاری به مردم و انجام وظایف قانونی حوزه مدیریتی خود کوتاهی کنند.

قدرت الله ولدی جابجایی روسای دستگاه‌های اجرایی را امری طبیعی دانست و اظهار کرد: تا زمانی‌که در صندلی خدمت هستیم، باید با تمام توان برای ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم تلاش کنیم.

ولدی با بیان اینکه رشد شتابان شهرستان حاصل تلاش شبانه‌روزی مجموعه دستگاه های اجرایی و وجود وحدت، وفاق و همدلی است، مطرح کرد: سند راهبردی و برنامه عملیاتی توسعه سه ساله برای این شهرستان تدوین شد و هم اکنون که در شش ماهه پایانی سال قرار داریم، مدیران باید برای تحقق آن جهادی تلاش کنند.

معاون استاندار همدان با تاکید بر لزوم خدمتگزاری به مردم در هر پست و مقامی، افزود: برنامه پنج ساله توسعه استان نیز در حال تدوین است و وظیفه و برنامه عملیاتی همه دستگاه‌ها مشخص شده است.

وی از تدوین و ابلاغ طرح جدیدی در شش ماهه دوم امسال برای معاونان فرمانداری ملایر، بخشداران تابعه شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این طرح مکمل برنامه اصلی مجموعه مدیریتی شهرستان است.

ولدی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در تمامی مراحل اجرای این طرح باید همراه معاونان فرماندار و بخشداران باشند و از این پس جلسات از پشت میز نشینی به صورت میدانی برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به دو تا سه برابر شدن اعتبارات امسال این شهرستان در تمامی حوزه‌ها نسبت به سال‌های گذشته، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: اعتباراتی که امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای دستگاه‌ها مشخص شده‌، باید پیگیری شود و مدیران برای جذب این اعتبارات تلاش کنند.

ولدی با بیان اینکه مدیران پیگیر موافقت‌نامه‌های انجام شده بین ادارات کل استانی و مرکز استان باشند، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم حتی یک ریال از اعتبارات این شهرستان جابجا شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید نظارت کامل بر پروژه‌های عمرانی داشته باشند، اظهار داشت: مدیران باید هر لحظه با تشدید نظارت‌ها و بازرسی، در راستای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کنند.

معاون استاندار همدان اجرای طرح واکسیناسیون و تامین کالاهای اساسی را از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم دانست و افزود: خوشبختانه تا امروز ۲۱۶ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است که ۱۴۵ هزار نفر دُز اول و ۷۰ هزار نفر هر دو دُز را دریافت کردند. واکسیناسیون همه روزه حتی در روزهای تعطیل انجام می شود.

فرماندار ویژه ملایر همچنین به تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع) در این شهرستان با دبیری سپاه ناحیه ملایر اشاره کرد و یادآور شد: کمک به تحقق و پیاده‌سازی سیاست‌های کلی جمعیت، تحکیم و تعالی خانواده و حجاب و عفاف در سطح جامعه از اهداف این قرارگاه و بر اساس سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب است که مدیران باید طبق وظایف محوله پیگیری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

امام رضا(ع)، تهدید ولایت عهدی مامون را با سفر به ایران به فرصت تبدیل کرد

امام جمعه ملایر نیز در این نشست با بیان اینکه امامان معصوم(ع)، میراث گرانبهای علمی، معنوی و کُنشی انبیاء را دارند، اظهار کرد: ارث بردن ما جنبه دنیایی و مادی دارد اما ارث بردن معصومین جنبه علمی و خُلقی دارد. وجود مقدس امام رضا (ع) نیز میراث دار همه انبیاء و میراث گرانبهای اباعبدالله الحسین(ع) است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با اشاره به اینکه امام رضا(ع) غربت را از سیدالشهدا(ع) به ارث برده است و ما از ایشان به عنوان غریب الغربا یاد می‌کنیم، گفت: اگر امامت را از امام بگیرند، چیزی برای او باقی نمی‌ماند و بسیاری از شیعیان امام کاظم(ع)، قائل به امامت امام رضا(ع) نبودند از طرفی ایشان را در کنار قاتل پدرش یعنی هارون الرشید دفن کردندکه همه این ها از مصادیق قتل لسانی است.

برقراری ادامه داد: امام رضا (ع) در ۴۶ سالگی صاحب فرزند شدند و به همین دلیل ایشان را متهم می کردند که چون فرزندی ندارد، امام نیست. زمانی هم که امام جواد(ع) متولد شدند، باز بهانه کردند که هیچ شباهتی به پدرش ندارد و همه این ها از مصادیق قتل لسانی است که به امام رضا(ع) روا داشتند.

وی با اشاره به مظلومیت امام رضا(ع) و دشمنی خطرناک با ایشان، تصریح کرد: مامون عباسی بعنوان معاویه حکومت بنی عباس، امام رضا(ع) را تحت ولایت عهدی به حضور گرفت تا امامت را با خلافت پیوند بزند همانطور که یزید قصد داشت امامت را با سلطنت پیوند بزند.

برقراری با بیان اینکه وجود امام رضا(ع) محضر خیرالماکرین و محضر اسماء الله است، اضافه کرد: در بین معصومین، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) محضر خیرالماکرین هستند چرا که به امام حسن(ع) نیز صلح را تحمیل کردند.

امام جمعه ملایر ادامه داد: به گفته امام رضا(ع)، هر اتفاقی که در پیرامون انسان رخ می‌دهد، برای مومن خیر است چرا که مومن هوشیار است و تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند. امام رضا(ع) نیز تهدید ولایت عهدی مامون را با سفر به ایران به فرصت تبدیل کرد.

برقراری با بیان اینکه با سفر امام رضا(ع) به ایران، این کشور به شیعه خانه اهل بیت عصمت و طهارت تبدیل و از گزند و کید دشمنان بیمه شد، مطرح کرد: به گفته مقام معظم رهبری، این انقلاب میراث امام رضا(ع) است. سفری که قرار بود امامت را در خلافت از بین ببرد، سبب از بین رفتن خلافت در پرتو پر فروغ امامت شد.

وی با تاکید بر اینکه مقدرات الهی که شاید به ظاهر شیرین نباشد، نباید ما را نا امید کند، خاطرنشان کرد: در هر جای ایران، رشته‌ای ما را با امام خود پیوند می دهد و هر جا مامونی در مقابل حاکمیت امام رضا(ع) قد علم کند، ما مامومین در مقابلش می ایستیم.

امام جمعه ملایر خدمت روسای ادارات به مامومین امام رضا(ع) را خدمت به امام رضا دانست و یادآور شد: بعضی خادم حرم امام رضا(ع) هستند و بعضی دیگر خادم فرهنگ ایشان هستند و خدمت به مامومین امام رضا(ع)، خدمت به ایشان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها عزل و نصب مدیران شوراي اداري مدیران دستگاه های اجرایی مجلس شورای اسلامی خدمت رسانی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند