Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در قسمت جدید سریالیست که امشب (۱۵ مرداد) از شبکه یک پخش می‌شود، پدرام کریمی میزبان سیدعلی صالحی و سیروس میمنت بازیگران سریال نون خ است و امیرمحمد متقیان هم پرونده هفته را اجرا می‌کند.

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که تاکنون سه فصل از آن از شبکه یک پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش نوستالژی مرتضی ضرابی به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال‌ محله بهداشت می‌گوید؛ مجموعه‌ای تلویزیونی به نویسندگی بیژن بیرنگ که بعد از محله برو بیا ساخته شد.

اجرای بخش پرونده هفته را امیرمحمد متقیان برعهده دارد و در گفتگو با کریمی به سریال‌های کودک می‌پردازد.

برنامه سریالیست به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

داستان زندگی وحید شمسایی در «محاکات»

قسمت جدید از برنامه محاکات امشب با حضور وحید شمسایی ملی پوش سابق فوتسال که با ۳۹۲ گل زده بعد از فالکائو برزیلی بهترین گلزن تاریخ فوتسال ملی جهان است، روی آنتن می‌رود و این ستاره سابق فوتسال از فراز و نشیب‌های زندگی‌اش می‌گوید.

احسان محمدی نویسنده نیز امشب در کنار داوران ثابت محاکات درباره میزان جذابیت قصه شمسایی برای تبدیل شدن به کتاب قضاوت می‌کند.

محاکات به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد صوفی ساخته شده و داوران آن امیر شهاب رضویان، فلورا سام و رسول نجفیان هستند. این برنامه هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

«اسرار سینما»، میان برنامه جدید شبکه نمایش

پخش میان برنامه جدید شبکه نمایش با عنوان «اسرار سینما»، از امروز (۱۵ مهر) آغاز خواهد شد. این برنامه به بررسی پشت صحنه و معرفی جلوه‌های ویژه فیلم های سینمایی مطرح دنیا خواهد پرداخت و با عوامل این فیلم‌ها به‌صورت تخصصی مصاحبه می‌کند.

غول بزرگ مهربان، پیکسل ها، هابیت، سریع و خشن، مرد مورچه ای و ... نام برخی از فیلم هایی است که در این برنامه به آنها پرداخته خواهد شد. اسرار سینما در تامین برنامه شبکه نمایش تولید شده و پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

آی فیلم «به رنگ خاک» درمی‌آید

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی به رنگ خاک از جمعه ۱۶ مهر به عنوان جایگزین مجموعه ستاره حیات میهمان ساعت ۱۸ آی‌فیلمی‌ها خواهد شد.

در به رنگ خاک می‌بینید: مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است، دلباخته دختر ناخدا جمات است و این در حالی است که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر گروهی خلافکار به شدت در پی یافتن مهرداد هستند و مهرداد نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می‌کند که... .

این سریال که به‌شکل کامل در جزایر ایرانی ساخته شده، به کارگردانی مشترک حسن لفافیان و محسن یوسفی تولید شد. کارگردانی بخش‌هایی که در جزیره هرمز، لارک، قشم و ابوموسی ضبط می‌شوند، برعهده حسن لفافیان بوده است و محسن یوسفی کارگردانی بخش‌هایی را انجام داده  که در جزیره هنگام فیلمبرداری شده است.

این سریال دارای چهار قسمت است و فقط چند بازیگر به‌طور ثابت در آن نقش آفرینی کرده‌اند. در هر قسمت، سایر بازیگران و قصه‌ها تفاوت دارند.

برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، بیتا سحرخیز، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، امیر متوسلانی، مجید سعیدی، امیر کاظمی، علیرضا جعفری، فرشته سرابندی و مهدی صبایی ازجمله هنرمندان این اثر پربازیگر هستند.

سریال به رنگ خاک از جمعه ۱۶ مهر، ساعت ۱۸:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد و تکرار آن در روز بعد ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

«لیست انتظار» بلندبالا در آی‌فیلم

فیلم تلویزیونی لیست انتظار که محصول سال ۱۳۸۷ گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست، پنجشنبه شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن این کانال فارسی می‌رود.

نویسندگی این فیلم را زهرا فرجی بر اساس فیلمنامه‌ای از اصغر عبداللهی بر عهده داشته است. تصویربرداری آن در مشهد انجام شده است و بیشتر بازیگران آن بومی مشهد هستند.

داستان این فیلم در مورد صمد و پروانه (با بازی حسین عابدینی و سمیرا حسینی) است که به تازگی ازدواج کرده‌اند و در آغاز زندگی مشترکشان به مشهد می‌روند. استقرار در مسافرخانه‌ای نزدیک حرم و زیارت، فرصتی است که آنها بیشتر با روحیات یکدیگر آشنا شوند. صمد علاقه‌مند است در روستای زادگاهش در گردنه حیران اردبیل شغل زنبورداری داشته باشد؛ اما پروانه مایل است که به تهران بروند.

لیست انتظار پنجشنبه ۱۵ مهر ساعت ۲۲:۰۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود. بازپخش آن نیز جمعه در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ خواهد بود.

آی فیلم «میانبر» می‌زند

با اتمام سریال پریدخت، شبکه آی فیلم مجموعه تلویزیونی میانبر را در جدول پخش خود قرار می دهد. میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی، یک کمدی اجتماعی است که سعی دارد زندگی طبقه متوسط شهری و فرهنگ آپارتمان‌نشینی را نقد و به طور غیرمستقیم، آموزه هایی را در زمینه سبک زندگی به مخاطب منتقل کند.

در سریال میانبر با حضور گروهی از بازیگران طنز، موضوعات انتقادی و آموزشی درباره فرهنگ سکونت در برج و ساختمان‌هایی با ساکنین متعدد مطرح می‌شود و نگاهی طنزآمیز می شود به چالش‌های زندگی آپارتمان‌نشینی.

همه ماجراهای سریال میانبر در یک مجتمع مسکونی و بین ساکنان آن اتفاق می‌افتد. هر چند قسمت از این مجموعه تلویزیونی، یک داستان مستقل را در برمی‌گیرد که با مسئله‌ای درباره آپارتمان‌نشینی گره خورده است. داستان میانبر شخصیت‌محور است، به این معنی که هر بار، مشکل یا مساله‌ای گریبان یکی از کاراکترهای اصلی سریال را که از ساکنان آپارتمان است می‌گیرد و زندگی سایر ساکنین مجتع را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. 

پخش فصل اول این مجموعه که در سه فصل تولید شده، از جمعه ۱۶ مهر در شبکه آی فیلم آغاز می شود و مخاطبان شاهد بازی غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، رضا شفیعی جم، کمند امیرسلیمانی، سیاوش چراغی پور، شهین تسلیمی، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، بهراد خرازی، مهران رجبی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، فاطمه مرتاضی، سالار کریم خانی، جابر وثوق، وحید چنانی، ترگل جعفری، وحید اسمی خانی، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان و... در اثری خواهند بود که محمد صالحیان تهیه کرده است.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا گروه نویسندگان آن را تشکیل داده اند. بعد از پخش نوبت اول این سریال در ساعت ۱۹ هر شب، میانبر در دو نوبت ساعت های ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد تکرار می شود.

خاطره بازی با صداهای ماندگار در شبکه پنج

اولین قسمت از برنامه‌ پرنیان صدا به تهیه کنندگی و اجرای سعید توکل، جمعه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ همزمان با شروع ماه ربیع الاول از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

مجله تلویزیونی پرنیان صدا به عنوان نخستین برنامه مشترک سیما و صدا در تاریخ رسانه ملی است که در یادمان هشت دهه عمر پربار رادیو، بدنبال ماه‌ها پژوهش، تحقیق و تصویریابی هر هفته جمعه ها از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سعید توکل تهیه کننده برنامه پرنیان صدا گفت: این برنامه در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای در گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما تهیه و تولید می شود که از قسمت‌های بسیار متنوع و فراموش نشدنی تشکیل شده است و هر هفته جمعه ها به مدت ۴۵ دقیقه از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

وی افزود: پرنیان صدا از بخش‌هایی چون: آلبوم خاطرات، مسابقه صدای ماندگار، میهمان هفته، اطاق فرمان، رادیو در گذر زمان، آرشیو طنز وتبسم، خاطرات سردبیر، رادیو ۱۴۰۰، ترانه های شادمانه، پرنیان استانها و همچنین آیتم تعاملی (گنجینه) تشکیل شده است که این آیتم در برگیرنده منابع قدیمی و ارزنده صوتی و تصویری است که مجموعه داران و علاقمندان به رادیو بصورت شخصی آنها را جمع آوری کرده اند و با نام خودشان با سایر هموطنان به اشتراک خواهند گذاشت.

وی یادآور شد: مخاطبان شبکه پنج سیما با تماشای پرنیان صدا با برنامه‌های برجسته و اثرگذاری که از ابتدای تاسیس رادیو (اردیبهشت ۱۳۱۹) تاکنون روی آنتن رفته است آشنا خواهند شد. همچنین با بیوگرافی و صدا و سیمای هنرمندان شاخص و نام آشنایی که در دوره‌های گوناگون، همدل و همنشین مردم سرزمینشان بوده‌اند و در شادی‌ها و غم‌ها چون دوست و رفیقی همزبان با کلام و ترنم نغمه‌ها و اجرای نمایش‌ها و گزارش‌ها دلگرمشان کرده‌اند، تجدیدخاطره خواهند کرد.

برچسب‌ها صدا و سیما سریال تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما سریال تلویزیون صدا و سیما سریال تلویزیون شبکه پنج سیما جمعه ۱۶ مهر پرنیان صدا رنگ خاک پخش می شود خواهد شد روی آنتن شبکه یک آی فیلم ساعت ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» چهارشنبه هشتم فروردین حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.

این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد؛ صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باورها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است را تغییر دهند، اما آیا فرهنگ غربی تمدنی را که از آن دم می‌زند، دارد؟

محمدرضا شهبازی در این قسمت از برنامه سعی می کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.

«پاورقی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 6063381

دیگر خبرها

  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»