Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشورمان شانس حضور در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان را از دست دادند.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (پنجشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم آغاز شده است و سجاد عباس‌پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان مسابقات صبح مختاری در ۷۲ و پشتام در ۸۲ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری در این مرحله مغلوب حریف ارمنستانی شد و شانس حضور در دیدار فینال را از دست داد. پشتام نیز مغلوب حریف ترکیه‌ای شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این اوزان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس‌پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب مکس نوری از آمریکا شد که با توجه به شكست اين كشتی گیر در مرحله يك چهارم نهايی، نماينده كشورمان از دور رقابت ها كنار رفت. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کریستوف بورگر از اتریش به برتری رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۲ بر ۲ جی یول لی از کره جنوبی را شکست داد. مختاری در دور بعد و در مرحله يك چهارم نهايی با نتيجه ۹ بر صفر اولوو غنی‌زاده از آذربايجان را از پيش رو برداشت و راهی نيمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب مالخاز آمويان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. وی فردا شب برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی وی فردا شب در اين ديدار به مصاف برنده مبارزه ميان هاوارد يورگنسن از نروژ و كريستوپاس اسليوا از ليتوانی خواهد رفت. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه ۶ بر یک از سد آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان گذشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۶ بر یک از سد گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذاشت و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب رومن ولاسوف، قهرمان جهان و المپیک از روسیه شد، اما با توجه به حضور اين کشتی‌گیر در ديدار فينال، گرايی به گروه بازنده ها رفت.

وی در اين گروه بايد به مصاف برنده ديدار تمرلان شادوكايف از قزاقستان و دميترو پيشكوف از اوكراين برود و در صورت پيروزی بر اين ديدار، در ديدار رده‌بندی مقابل تاماش لوای از مجارستان قرار می‌گیرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست سینگ هارپریت از هند را با نتیجه ۴ بر ۳‌ شکست داد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتيجه ۷ بر ۲ از پيش رو برداشت و راهی مرحله يك چهارم نهايی شد. پشتام در اين مرحله نیز با نتیجه ۳ بر یک از سد راديك كوليف، دارنده مدال نقره جهان از بلاروس گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در اين مرحله با نتيجه ۵ بر ۲ مغلوب برهان آكبوداك از تركيه شد و به ديدار رده بندی رفت. حريف وی برنده ديدار كشتی ميان تورگوميان از ارمنستان و زابو از مجارستان پس از مبارزه با پروويزور از آمريكا است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی جهان| مختاری و پشتام به نیمه‌نهایی رسیدند/ شکست گرایی مقابل قهرمان المپیک + فیلم مسابقات

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی کشتی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۸۲ کیلوگرم نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی