Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@05:48:38 GMT

ثبت نام اینترنت ماهواره‌ای استارلینک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۸۹۱۳

ثبت نام اینترنت ماهواره‌ای استارلینک آغاز شد

صراط:

ایلان ماسک، ثروتمندترین انسان جهان و مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس اکس، با انتشار پیامی توییتری از مردم برای ثبت نام اینترنت ماهواره‌ای شرکتش با نام «استارلینک» دعوت کرده است.

به گزارش جماران، ایلان ماسک تاکید کرده که استارلینک برای مناطقی که جمعیت کم تا متوسط دارند طراحی شده است و این یعنی احتمالا ظرفیت این سرویس در برخی مناطق بسیار سریع پر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماسک همچنین گفته که با اضافه شدن ماهواره‌ای بیشتر توسط شرکت اسپیس اکس، اینترنت ماهواره‌ای به افراد بیشتری سرویس خواهد داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایلان ماسک اینترنت ماهواره ای استارلینک صراط ماهواره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، محتوای یک متن ارسالی از سوی ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، به کارکنان این شرکت خودروسازی حاکی از آن است که تسلا می‌خواهد ۱۰ درصد از نیروکار خود را اخراج کند.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که با توجه به آمار ۱۴۰ هزار نفری کارمندان تسلا، در این طرح قرار است در مجموع حداقل ۱۴ هزار نفر از کارکنان تسلا در سراسر جهان از کار بیکار شوند.

ماسک در شبکه اجتماعی X، توئیتر سابق، در این باره نوشته که هر پنج سال یکبار ما باید شرکت را برای دور بعدی رشد بازطراحی و سازماندهی کنیم.

نکته جالب آنکه از آخرین باری که ماسک دست به اخرج گسترده نیروهای تسلا زده تنها ۲ سال گذشته است. در آن زمان ماسک به مدیران تسلا گفته بود که من نسبت به اقتصاد آمریکا حس بسیار بدی دارم و تعداد کارکنان تسلا نیز بیش از حد زیاد است.

تسلا طی ماه‌های گذشته با افزایش شدید رقابت در بازار جهانی خودروهای برقی به خصوص از سوی تولید کنندگان چینی روبرو شده و از سوی دیگر فروش خودروهای تولیدی این شرکت در بازار آمریکا نیز کاهش یافته است.

کد خبر 6081673 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟