Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:09:50 GMT

همایش رهروان رضوی در امامزاده آقامیر(ع) دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۸۹۶۳

همایش رهروان رضوی در امامزاده آقامیر(ع) دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در آخرین روز از ماه صفر و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) همایش رهروان رضوی در صحن مقدس امامزاده آقامیر (ع) دهدشت برگزار شد.

به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه، هیات مذهبی امام حسن مجتبی(ع) و مرکز افق و هیات امنای امامزاده آقامیر(ع)، همایش رهروان رضوی در قالب برپایی موکب‌های مختلف در آخرین روز ماه صفر همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در صحن مقدس امامزاده آقامیر(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت شهادت امام رضا ع پایان ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد