Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انتشار فیلمی در خبرگزاری مهر با عنوان «سرقت در و پنجره‌ها و چمن ورزشگاه رباط کریم» که در آن به تاراج رفتن تجهیزات ورزشگاه محله «الارد» رباط کریم مورد اشاره قرار گرفته بود، اشاره کرده بود، حشمت الله قاسم زاده، سرپرست شهرداری این شهر برای اصلاح این وضعیت اقدام کرد.

نداشتن نگهبان به‌منظور حفاظت از اموال این استادیوم و رفع نواقص آن از موضوعاتی بود که شامگاه پنجشنبه با دستور سرپرست شهرداری مورد توجه قرار گرفت تا از خسارت زدن سارقان به این مجموعه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم، هرچه زودتر تکلیف مدیریت این ورزشگاه روشن شود، تا امکان بهره برداری مناسب توسط جوانان رباط کریمی فراهم شود.

کد خبر 5321997

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رباط کریم رباط کریم ورزشگاه ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا بوشهر زلزله کرمانشاه واکسن کرونا مراسم عزاداری مشهد عزاداری 28 صفر امام رضا ع عکس استانها رحلت پیامبر اکرم ص خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار سیستان و بلوچستان بر امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده استان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان ‌پیگیر‌ آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیلاب شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ‌بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

‌مخبر در این تماس که پیرو پیگیری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای ضروری استان، از استاندار سیستان و بلوچستان خواست تا آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیل را بصورت مستمر گزارش کند.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این ارتباط تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجود، از آماده باش همه دستگاه های امدادی و نهادهای اجرایی برای امدادرسانی به مردم تا رسیدن به وضعیت پایدار خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت