Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:01:37 GMT

برنامه های برتر جایگزین واتساپ

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۹۰۸۵

برنامه های برتر جایگزین واتساپ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الکوثر، تقریباً دو میلیارد نفر در سراسر جهان برای ارتباط با دیگران از پیام رسان واتساپ استفاده می‌کنند و در زمانی که به هر دلیلی این برنامه از کار می‌افتد، کاربران با بحرانی واقعی رو به رو می‌شوند. ساکنان بسیاری از کشور‌های جهان به دلیل در دسترس بودن بسته‌های اینترنتی و هزینه بالای تماس تلفنی با خارج از کشورشان، از برنامه واتساپ به عنوان مرکز اصلی برقراری تماس‌های تلفنی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برجسته‌ترین برنامه‌های جایگزین برای واتساپ معرفی می‌شوند که کاربران می‌توانند در هنگام در دسترس نبودن واتساپ از آن‌ها استفاده کنند:

برنامه Viber

میلیون‌ها نفر از برنامه Viber برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در جهان عرب پس از واتساپ است. این برنامه فضایی جامع برای حفظ حریم خصوصی کاربران فراهم می‌کند و داده‌های کاربران را مانند برنامه‌های فیسبوک جمع آوری نمی‌کند که همین موضوع باعث می‌شود کاربر احساس امنیت کند.

تلگرام

تلگرام یکی از امن‌ترین برنامه‌های کاربردی برای اطلاعات و مکالمات محسوب می‌شود که تعداد کاربران آن به ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته است. این برنامه قابلیت تبادل پیام، چت صوتی، اتاق چت و به اشتراک گذاری فایل‌های بزرگ را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود جایگزین مناسبی برای واتساپ باشد.

سیگنال

این برنامه از نظر حفاظت از حریم خصوصی کاربران، برنامه شماره یک است. سیگنال برنامه‌ای است که بر این ویژگی تمرکز کرده و آن را بر هر چیزی ترجیح می‌دهد. برنامه‌های تلگرام، وایبر و اسکایپ از پروتکل حریم خصوصی Signal در نرم افزار داخلی خود استفاده می‌کنند.

پیام‌های متنی

راه حل کلاسیک در صورت خرابی واتساپ، به عنوان راهی برای انتقال پیام‌های مهم بین مردم پیام‌های متنی روی تلفن "SMS" است. پیام‌های متنی، مانند iMessage در آیفون، هنوز یک روش رایج در کشور‌های غربی، به ویژه ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید

پیام جعلی در واتس اپ می تواند گوشی کاربر را هک کند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واتساپ پیامرسان واتساپ پیامرسان خارجی شبکه های اجتماعی استفاده می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم

توماس توخل امیدوار است با هدایت منچستریونایتد به لیگ برتر انگلیس بازگردد. 

طرفداری | توماس توخل که با هدایت چلسی لحظات درخشانی در فوتبال انگلیس سپری کرده بود، به دنبال بازگشت به فوتبال انگلیس است. 

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ با وجود علاقه بارسلونا به توماس توخل، سرمربی 50 ساله تمایل دارد بار دیگر در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند. توخل ایده انتقال به اسپانیا را به طور کامل کنار نگذاشته اما با توجه به شرایط ناپایدار بارسلونا و مشکلات مالی این باشگاه، او ترجیح می‌دهد در تیمی با شرایط بهتر حضور داشته باشد. در انگلیس، منچستریونایتد ایده همکاری با سرمربی بایرن مونیخ را دنبال می‌کند. توماس توخل نیز از این موضوع استقبال کرده و در صورت وجود پیشنهاد رسمی، هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت. بارسلونا نیز در این لحظه وضعیت هانسی فلیک یا رافا مارکز را برای جانشینی ژاوی دنبال می‌کند. 

منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به راب داوسن گفته‌اند که سر جیم رتکلیف فعلا وضعیت اریک تن هاخ را مشخص نکرده اما رویکرد این مربی در دیدار با کاونتری سیتی، بیش از پیش به جایگاهش نزد میلیاردر بریتانیایی صدمه وارد کرده است. یونایتد با یک عملکرد ناامیدکننده راهی فینال جام حذفی شد و از آن جایی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تقریبا از بین رفته است، سرمربی هلندی در پرتگاه اخراج قرار دارد. این منبع در ادامه تایید کرده که مدیران گروه اینئوس توماس توخل را تحسین می‌کنند. آن‌ها از نمایندگان مرد آلمانی خواسته‌اند منچستریونایتد را پیرامون وضعیت این مربی مطلع کنند. کریستین فالک از بیلد در تایید گزارش ESPN نوشته است که با نشانه‌هایی از علاقه منچستریونایتد، توماس توخل از فرصت همکاری با این باشگاه بسیار استقبال می‌کند. 

در این مورد بخوانید:

گزارش‌ها در آلمان؛ تماس منچستریونایتد با توماس توخل

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم