Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهروز آل‌مؤمن رئیس شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره‌سازی ۲ هزار و ۵۹۸ تن نهاده دامی و گوشت منجمد در انبار‌های این شرکت گفت: این میزان شامل یک‌هزار و ۸۰۰ تن سویا، ۲۹۰ تن جو، ۲۷۰ تن ذرت، ۳۸ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۰ تن گوشت مُرغ منجمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به خشکسالی‌های افزون‌بر ۱۲ سال گذشته استان اشاره و اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام خرید دام مازاد بر نیاز عشایر را آغاز و تاکنون یک‌هزار و ۸۰ راس بز و میش را خریداری کرده است تا پس از کشتار در کشتارگاه صنعتی جونقان نسبت به انجماد، بسته‌بندی و ذخیره‌سازی آن برای عرضه به بازار در مواقع بحران اقدام کند.

بیشتر بخوانید

آغاز توزیع مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری

آل مؤمن افزود: البته در این راستا تمامی تلاش‌ها برای جلوگیری از کشتار و حذف دام‌های مولید انجام خواهد شد.

او به حمل نشدن سهمیه ۲ هزار و ۵۰۰ تنی جو چهارمحال و بختیاری از بندر چابهار به استان از ۱.۵ ماه گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت تنها یک کامیون از این سهمیه وارد استان شده و این در حالی است که در صورت اخیر بیشتر، امکان باطل شدن آن وجود دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده دامی گوشت منجمد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام پور ضرب اظهار کرد: ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خلال اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع از ۴۴۴ مورد بازدید از واحدهای صنفی عرضه فراورده‌های خام دامی و رستوران‌ها و … که ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و همچنین ۳ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

پور ضرب ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های مرتبط در بازدیدهای مشترک، به نقش بی بدیل دامپزشکی در عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره و بیان داشت: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی به عنوان پایه اصلی در تأمین سلامت پروتئین خانوار بسیار با اهمیت است که با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی محقق می‌شود.

کد خبر 6086309

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • ۲ کشتارگاه دامی نیازی به حدفاصل با یکدیگر ندارند
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • شهروندان از خرید گوشت کنار معابر و جاده پرهیز کنند