Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رنگ‌بندی کرونایی کشور برای ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

اکثر نقاط کشور از وضعیت قرمز خارج شده‌اند ولی همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حتی برای افرادی که واکسن زده‌اند، ضروری است.

شهرستان‌های سردشت، مهاباد (آذربایجان غربی)، سنندج، مریوان (کردستان)، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب (کرمانشاه) هنوز در وضعیت قرمز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اپلیکیشن ماسک، ۷ شهرستان قرمز، ۱۰۸ شهرستان نارنجی، ۲۴۷ شهرستان زرد و ۸۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نقشه کرونایی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم افزود: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع لاشه و گوشت به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که به صورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است‌.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

نوری با اعلام اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند تشریح کرد: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جز محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6085766

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد