Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم گفت: هنوز با تیم ایده‌آل مورد نظرمان خیلی فاصله داریم، اما با انگیزه‌ای که در تیم می‌بینم به این مهم می‌رسیم.

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اردوی خوبی برگزار کردیم و با بازی‌های تدارکاتی تیم به شرایط خوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز (چهارشنبه) تمرینات را در اراک از سر می‌گیریم و منتظر شروع مسابقات لیگ برتر هستیم.

وی با اشاره به این که تیم نسبت به فصل قبل تغییراتی داشته تصریح کرد: چند بازیکن از ما جدا شدند. پاکدل، حسینی و توکلی از بهترین‌های تیم ما بودند و قطعا جدایی این نفرات تاثیرگذار باعث تغییرات گسترده در تیم می‌شود. با این حال سعی کردیم تیم را به بهترین شکل آماده کنیم. البته با آنچه مد نظرمان بود هنوز فاصله داریم، ولی امیدوارم با تلاش کادر فنی و انگیزه‌ای که در بازیکنان وجود دارد به مرور بهتر شویم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در مورد قرعه کشی مسابقات لیگ برتر گفت:قرعه کشی مسابقات خیلی مهم نیست چرا که بالاخره باید با همه این تیم‌ها بازی کنیم. البته این که هفته اول با چه تیمی بازی داریم و در ادامه در چه شرایطی مقابل کدام تیم‌ها به میدان می‌رویم از اهمیت برخوردار است، ولی نمی‌توان خیلی به قرعه کشی لیگ ایراد گرفت چرا که با توجه به تعدد تیم‌ها در برخی استان‌ها بهتر از این هم نمی‌شود قرعه کشی کرد. در مجموع شرایط خوب است و خیلی فرقی ندارد با کدام تیم در هفته اول بازی کنیم. در کل از شرایط راضی هستیم و امیدوارم رقابت‌های خوبی پیش روی تیم ما باشد.

وی با اشاره به این که در اولین بازی به مصاف تیم شهر خودرو می‌روند تاکید کرد:بازی اول ما با تیم شهر خودرو است. امیدواریم هر چه زودتر زمان بازی‌ها را اعلام کنند تا برای این بازی برنامه ریزی کنیم. در ادامه دو بازی خانگی داریم که هر دو سخت است. پدیده برای شروع حریف سرسختی است و می‌دانم برای ساختن تیمی خوب تلاش کردند. بازی اول قابل پیش بینی نیست و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و همه حریفان با توجه به اهدافی که داریم برای ما سخت هستند.

بیشتر بخوانید: اراک به آرامش رسید؛ آماده‌ شروعی پرقدرت با خطیبی

انتهای پیام/

برچسب ها: حمیدرضا امیدوار آلومینیوم اراک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک حمیدرضا امیدوار آلومینیوم اراک قرعه کشی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد

جلیل شهریاری گفت: رائه آموزش‌های مهارتی با هدف امیدآفرینی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای است و در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو را برای مهارت آموزان برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه کارآموزان بصورت آزاد برای آموزش در استان‌های دیگر و پایتخت هزینه‌ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال باید پرداخت کنند که با اجرای این دوره رایگان در بخش دولتی مشکلات شهریه‌ها و هزینه ایاب و ذهاب برطرف شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره اتمام دوره در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه بیان کرد: در پایان دوره مهارت آموزانی که نمره قبولی را در آزمون تئوری و عملی کسب کنند موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۰ نفره این دوره ادامه داد: مهارت آموزانی که دوره‌های اولیه تنظیم موتور و برق خودرو را گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)