Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریفی مقدم دبیر کل خانه پرستار ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اضافه کاری طولانی مدت پرستاران در بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر کشور اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور پرستاران مجبور به اضافه کاری طولانی مدت در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اضافه کاری اجباری پرستاران نرخ این کار با وجود شیفت های زیاد اندک است.

او ادامه داد: پرستاران بیشترین مواجهه با ویروس کرونا و بیماران را داشته به طوری که در هفته گذشته سه نفر از پرستاران در راه مقابله با بیماری کرونا فوت شده اند.

دبیر کل خانه پرستار ایران بیان کرد: بر اساس قانون ارتقای بهره وری اضافه کاری بیشتر از ۸۰ ساعت به پرستاران داده نمی شود اما شیفت های طولانی مدت آنها، میزان اضافه کاری پرستاران بیشتر از ۸۰ ساعت ذکر شده در قانون بهره وری است و عملا به آنها پرداختی در قبال کار اضافی داده نمی شود.

شریفی مقدم گفت: در حال حاضر پرداختی پرستاران با تاخیر بین ۲ تا ۴ ماه انجام می شود.پرستاران به دلیل نیاز بیمارستان ها به نیروی پرستار باید بیشتر از مدت زمان اضافه کاری ذکر شده در قانون در شیفت ها حضور داشته باشند.

او گفت: در حال حاضر اضافه کاری کارمندان حساب و به آنها پرداخت می شود اما پرداخت اضافه کاری نیروی پرستار انجام نشده است و آنها با مشکلات مالی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت بستری کرونا در استان‌های مختلف کشور به تفکیک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا در ایران اضافه کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت

به گزارش ورزش سه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در ماه‌های اخیر بدون دریافت حقوق  به فعالیت‌هایشان ادامه دادند تا تکلیف قرارداد و دریافتی آنها روشن شود.

مربیان تیم ملی خرداد ماه سال گذشته قراردادی 9 ماهه امضا کردند که با اتمام سال 1402 به پایان رسید و حالا  بیش از یک ماه است که آنها بدون قرارداد کار می‌کنند.

در عین حال فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی هم عملکرد جالبی نداشته و ماه‌ها آنها بدون حقوق کار کردند.

با این وجود هفته گذشته حقوق یک ماه این مربیان پرداخت شد اما آنها حقوق چهار ماه دیگر را طلب دارند ضمن اینکه یک ماه اخیر را هم بدون قرارداد کار کرده‌اند که دستمزد مربوط به این ماه هم به مطالبات‌شان اضافه می‌شود.

طبق قراردادی که اعضای کادر فنی تیم ملی منعقد کرده بودند حقوق آنها باید ماهانه پرداخت می‌شد.

فیفادی‌های بعدی در دهه سوم خرداد ماه خواهد بود و قبل از آن دوباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان تشکیل خواهد شد که باید دید تا آن روز تکلیف قراردادها و مطالبات باقیمانده اعضای کادر فنی تیم ملی روشن می‌شود شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • کم‌کاری دستگاه‌ها دلیلی بر ترک فعل فراجا نیست
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت