Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ مصدوم در حادثه تصادف خودروی پژو ۲۰۶ و ال ۹۰ در جاده اردبیل به سرعین

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل و به نقل از مرکز عملیات و هدایت بحران فوریتهای پزشکی استان، ظهر امروز پنجشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ بدنبال تصادف خودروی پژو ۲۰۶ با ال ۹۰ در جاده اردبیل به سرعین، ۶ نفر دچار مصدومیت شد.

 مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، بلافاصله توسط دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ اردبیل به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ حادثه رانندگی در ورودی اردبیل از سمت آستارا، عصر امروز باعث برخورد دو خودروی سواری شد.
در این حادثه حوالی ساعت ۱۷ امروز خودروی سواری پژو پارس به دلیل سرعت بالا و بی دقتی پس از عبور از روی تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی در ورودیِ اردبیل، مقابل صداوسیما با خودروی پرایدِ پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد، و به شدت به سمت پیاده رو پرتاب شد و با جدول بتونی و آهن آلاتی در آن مکان برخورد کرد.
بر اثر این برخوردف بدنه خودرو سمت راننده خودروی پژو پارس دچار فرو رفتگیِ شدید شد، اما راننده آسیب جدی ندید. سواری پراید هم دچار خسارت شد.
به گفته کسبه محلِ حادثه این چندمین حادثه رانندگی در این محدوده است و دلیل آن علاوه بر سرعت غیرمجاز و سهل انگاری برخی رانندگان، نبود سرعت گیرِ استاندارد در انتهای تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ثبت اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت