Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری در دانشگاه هنر اصفهان در روز‌های ۱۷ و ۱۸ مهر ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه هنر اصفهان در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری در این دانشگاه خبر داد.

براساس این اطلاعیه پذیرفته شدگان کارشناسی در این دانشگاه تنها در روز‌های شنبه و یکشنبه، ۱۷ و ۱۸ مهر مهلت دارند تا روند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتخاب واحد این دسته از پذیرفته شدگان و مجوز حضور در کلاس‌های درسی وابسته به تکمیل مدارک و پرونده آموزشی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه هنر اصفهان ثبت نام دانشجویان سال تحصیلی 1401 1400 پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کرد که کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳، در تمام مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی سیزدهم اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیئت رئیسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از نوزدهم تا بیست و هشتم اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها اجازه برگزاری کلاس‌های برخط را ندارند و تمام کلاس‌های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

کد خبر 739858

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان