Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:19:02 GMT

از سرگیری پخش مجموعه «کلبه عموپورنگ»

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۲۴۴۵

از سرگیری پخش مجموعه «کلبه عموپورنگ»

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، پخش ادامه قسمت‌های مجموعه تلویزیونی کلبه عموپورنگ به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده از روز شنبه ۱۷ مهر، همزمان با پایان ماه صفر و شروع ماه ربیع‌الاول از شبکه دو سیما آغاز خواهد شد.


در آستانه آغاز مجدد پخش این مجموعه، جدیدترین عکس‌های کلبه عموپورنگ نیز با حضور بازیگران منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجموعه کلبه عموپورنگ هر روز ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود و تکرار آن فردا ساعت ۱۲ پخش خواهد شد.

در این مجموعه تلویزیونی داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، سپیده خداوردی، امیرغفارمنش، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، افشین سنگ‌چاپ، سوسن پرور، سارا منجزی‌، مهرداد مصلحی، امیر معمار و امیر محمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوودنژاد و با حضور نادر سلیمانی و نعیمه نظام‌دوست ایفای نقش کرده‌اند.

از جمله عوامل این مجموعه می توان به نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مجری طرح: محمدحسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویربرداری: محمود صالحی، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه‌های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: سحر گوران، طراح صحنه و دکور: ارغوان شیبانی، منشی صحنه: مریم ویس‌مرادی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم‌زاده، طراح حرکات: سروش کریمی‌نژاد، عکاس: پوریا منوچهرزاده و مدیر روابط‌عمومی: عاطفه نوذری اشاره کرد.

برچسب‌ها داریوش فرضیایی شبکه دو سیما کمند امیرسلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داریوش فرضیایی شبکه دو سیما کمند امیرسلیمانی داریوش فرضیایی شبکه دو سیما کمند امیرسلیمانی کلبه عموپورنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس «مست عشق» گفت: داستان شمس و مولانا در سال‌های قبل بنا بود برای ساخت یک سریال تلویزیونی نگارش شود و مقدمات آن فراهم شده بود اما چون نگاه تلویریون حاکم بود نتوانستم با آن موقعیت کنار بیایم.

او ادامه داد: زمانی که با حسن فتحی برای کار دیگری به ترکیه رفته بودیم، زمینه را برای پرداختن به این طرح مساعد دیدیم… تولید پروژه شمس و مولانا را مطرح کردیم و استقبال زیادی از ایده اولیه «مست عشق» صورت گرفت.

بین طرح‌هایی که داشتیم این طرح، هفتمین اتودی بود که به آن رسیدیم و به جز طرح کلی، بقیه طرح را بر اساس چارچوب همان طرح ادامه دادیم. فیلمنامه فعلی «مست عشق» نسخه یازدهمی بود که در نهایت به آن رسیدیم.

او در پاسخ به این سئوال که نسخه نهایی اثر تا چه حد به ایده اولیه نزدیک است و توانسته به موفقیت برسد؟، گفت: تماشاگران باید پاسخ این پرسش را بیان کنند. ما تلاش خود را در این راستا انجام دادیم. پیشنهاد می‌کنم اگر مخاطبان فیلم چیزی در آن دیدند، دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنند.

این فیلمنامه‌نویس درباره همکاری با حسن فتحی نیز گفت: قبلا با آقای فتحی همکاری کرده بودم… خیلی با هم تفاهم فکری داریم و خیلی خوب با هم کار می‌کنیم. این همکاری به خصوص برای من لذت‌بخش‌تر از همکاری گذشته بود. من و آقای فتحی به این موضوع علاقه ویژه‌ای داشتیم. در این پروژه به صورت مداوم پنج،شش سال با هم کار کردیم و من از کار با او لذت بردم.

شب گذشته در آغاز  اکران خصوصی فیلم «مست عشق» در رزمال که در غیاب کارگردان و بازیگران فیلم و با حضور چهره‌هایی چون بهمن فرمان‌آرا، رضا کیانیان، همایون اسعدیان، مازیار میری، نوید محمودی، هوشنگ گلمکانی، حامد عسگری و … برگزار شد، مهتا ملک‌زاده مدیر سینما به حاضران خوشامد گفت و در ادامه، فرهاد توحیدی پیش از شروع نمایش فیلم روی صحنه رفت و با خواندن عزلی از مولانا [هر که او پست و مست عشق نشد/ تا ابد در خمار خواهد بود] و ضمن اشاره به پرداخت مولانا به عشق به جمال، کمال و بالاترین مرتبه عشق از نگاه او، گفت: اگر دیوان شمس و مثنوی مولوی را مطالعه کنید، چکیده آن چیزی جز عشق نخواهد بود. توحیدی به این نکته اشاره کرد که تهیه‌کننده فیلم در ترکیه به سر می‌برد و مشغول انجام امور مربوط به نمایش عمومی فیلم در این کشور است.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، ابراهیم چلیکول (اسکندر) هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، سلما ارگچ (همسر مولانا) ، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده‌اند.

از سایر عوامل اصلی فیلم می‌توان به تهیه کننده: مهران برومند، فیلمنامه‌نویسان: حسن فتحی و فرهاد توحیدی، جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، مدیرصدابرداری: جیهان آلینگان، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش، عکاس: مرتضی اتابکی، طراح کانسپت: رضا همتی راد، تهیه کننده اجرایی: فریده اوزال، مدیر پست پروداکشن: رضا اوزال، سرمایه‌گذاران: شرکت سیماریا و شرکت ای. ان. جی اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید