Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:30:58 GMT

دستور رئیس جمهوری برای رفع محرومیت از زنان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۲۵۷۴

دستور رئیس جمهوری برای رفع محرومیت از زنان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «دستور اکید ریاست محترم جمهوری برای رفع محرومیت از زنان با: ۱- پرهیز از هدر دادن وقت و هزینه در پژوهش‌های تکراری و موازی ۲- تدوین برنامه عملیاتی بر پایه تحقیقات انجام شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خزعلی روز چهارشنبه در نشست بررسی طرح‌های اجرایی در حوزه زنان و خانواده گفته بود که یکی از نکاتی که رییس‌جمهوری از بنده خواستند، این بود که کارهای تحقیقاتی تکراری از جمله؛ نوشتن کتاب و مقاله را کنار بگذاریم. چراکه قوانین و اصلاحات طرح‌های موجود، در بحث‌های حقوقی و قضایی کفایت کرده و باید به بحث های اجرایی و عملیاتی در کارهای انجام شده و امور اجتماعی ورود کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری سید ابراهیم رئیسی حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری ها و دستور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های که از طریق شخص رئیس جمهوری انجام شد با حضور وی در باغ گیاه شناسی ایران به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ 15 اسفندماه سال 1402 دستور توقف ساخت و ساز را به شهردار و رییس شورای شهر صادر کردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد:با پیگیری ها و دستور مشخص رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری توقف ساخت تا پنج طبقه داده شده است.

بنابراین گزارش بر اساس توافق انجام شده مقرر شده باقی مانده این برج ها در فضای دیگری ساخته شود.احداث این برج می‌توانست صدمات جبران ناپذیری به این باغ ملی وارد کند و حتی قطع یا کاهش منابع آبی این باغ نیز مطرح شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد