Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@22:56:12 GMT

زمان قرعه‌کشی لیگ کشتی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۲۷۴۳

زمان قرعه‌کشی لیگ کشتی اعلام شد

سازمان لیگ زمان قرعه‌کشی کشتی آزاد و فرنگی را اعلام کرد.

بعد از انجام مراحل ثبت قرارداد کشتی گیران با تیم های مختلف در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی، زمان قرعه کشی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی اعلام شد.

طبق تصمیم مسئولان سازمان لیگ کشتی، مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت ها بلافاصله بعد از پایان مسابقات جهانی نروژ انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب روز سه شنبه 20 مهرماه از ساعت 14 مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران انجام خواهد شد./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد

تیم ملی کشتی آزاد ایران با 5 مدال طلا قهرمان آسیا شد اما در فاصله پایان کشتی آزاد و شروع کشتی فرنگی، مسابقات کشتی زنان برگزار شد و ژاپن با کسب عنوان قهرمانی حالا با 6 طلا بالاتر از ایران قرار دارد.

به گزارش طرفداری، در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، برای کشورمان بین 3 تا 5 مدال طلا پیش بینی می کنیم و این مساله یعنی این که مجموع مدالهای طلای ما در این مسابقات به 8 تا 10 طلا خواهد رسید. این در حالی است که تصور می کنیم کشتی فرنگی ژاپن برای کسب 2 مدال طلا هم ناکام باشد. یعنی این که ایران می تواند در مجموع سه رده کشتی آزاد، کشتی فرنگی و کشتی آزاد زنان در صدر آسیا قرار بگیرد.

تیم ملی کشتی ایران در این مسابقات قاعدتا کشتی گیر زن ندارد در حالی که سایر تیم ها می توانند به جز 10 آزادکار مرد و 10 فرنگی کار مرد، 10 آزادکار زن هم داشته باشند (زنان تنها رشته کشتی آزاد دارند). در این شرایط شانس بالقوه آن ها یک و نیم برابر ایران است اما کشتی ایران حالا این توان را دارد که بعد از درخشش آزادکارها و عملکرد نسبتا خوب فرنگی کارها در روز اول، شمار مدالهای طلای خود را در روز دوم مسابقات به 3 تا 5 مدال طلا برساند و در مجموع در جدول ترکیبی کشتی آسیا که همه ساله بعد از مسابقات منتشر می شود، بالاتر از همه آسیایی ها قرار بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد