Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در خصوص برد شب گذشته تیم ملی مقابل امارات اظهار داشت: در ابتدا پیروزی‌های کشتی را تبریک می‌گویم و امیدوارم کشتی‌گیران ما همیشه شادی را به جامعه بیاورند و مردم را خوشحال کنند.

وی افزود: بازی تیم ملی زیبا و جالب بود. همانطور که انتظار داشتیم تیم ملی فوق‌العاده ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک بازی بسیار خوب کمترین موقعیت را به حریف دادیم و توانستیم یکی از رقبایمان را شکست بدهیم و سه امتیاز شیرین بگیریم. انتظار تمام کارشناسان و مردم همین بود که تیم ملی شسته‌رُفته و مسلط بازی کند. این تسلط باعث می‌شود پیروزی‌های بهتری برای ما به ارمغان بیاورند و مردم ایران را خوشحال کنند. به همه ایرانیان عزیز، فوتبالیست‌های خوبمان و دراگان اسکوچیچ که 10 برد آورد که در آسیا بی نظیر بود، تبریک می‌گویم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه نقاط ضعف و قوت تیم ملی چیست، گفت: تمام تیم ملی ما نقطه قوت است. رقبا با ترس مقابل ما بازی می‌کنند. آن‌ها شجاعت و شهامت را در تیم ملی ایران می‌بینند. تیم ما باخت نمی‌‌دهد و بزرگ بازی می‌کند. به خاطر ضدحمله‌های بسیار خطرناک طارمی و سردار رقیبان ترس دارند و به دروازه ما نزدیک نمی‌شوند‌. این مساله باعث می‌شود اعتماد به نفس تیم ما بالاتر برود و از نظر تکنیکی و تاکتیکی در تمام خطوط زمین مسلط‌تر از حریفانمان باشیم.

ویسی تصریح کرد: 95 درصد بازیکنان ما لژیونر هستند. وحید امیری هم می‌تواند لژیونر باشد. این اتفاق هم اعتماد به نفس دیگری است. قبلا وقتی مقابل کره جنوبی قرار می گرفتیم می‌گفتیم 8-7 بازیکن آن‌ها لژیونر هستند و در اروپا بازی می‌کنند. الان می‌گویند تمام تیم ملی ایران لژیونر هستند. این باعث می‌شود اعتماد به نفس تیم ما بالاتر برود. بچه‌های ما به بردن و مساوی نکردن فکر می‌کنند. اصلا بحث تاکتیکی مهم نیست. با هر تاکتیک و بازیکنی می‌توانند وارد زمین شوند.

سرمربی فولاد با اشاره به تغییرات تیم ملی در جریان بازی گفت: وقتی 2-4-4 بازی کردند نورافکن دفاع چپ بود، تغییراتی دادند و تیم با همان شکل هجومی‌تر شد. با آمدن قلیزاده حملات ما بهتر شد. هر که بازی کند، خودش است. مربی در این مورد اشتباه نمی‌کند. تیم بسیار بزرگی داریم. اگر به جام جهانی رفتیم باید جشن بگیریم اما نباید به این اتفاق قانع شویم. باید در جام جهانی به مرحله بعدی صعود کنیم. آن وقت پیشرفت را می‌بینیم. ما دنبال بهانه هستیم که با کوچکترین پیروزی هم در خیابان‌ها پایکوبی کنیم اما اگر در جام جهانی به مرحله دوم برویم کار بزرگ و شاخصی است.

وی در گفت‌وگو با ورزش و مردم و در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: اوضاع تیم روز به روز بهتر می‌‌شود. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانیم با این پنجره بسته نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم. از آکادمی، تیم فولادنوین، امیدها و جوانان چند بازیکن آوردیم که می‌توانند به ما کمک کنند. مردم هم باهوش هستند و می‌دانند چه اتفاقی می‌افتد.

ویسی افزود: پنجره بسته شاید کار ما را سخت کند اما راه ما باز است. شاید سنگلاخ و دست انداز جلوی ما باشد اما با تمام وجود همه موانع را رد می‌کنیم. نماینده خوزستان و کشور در آسیا هستیم. برای خوشحالی مردم تمام انرژیمان را می‌گذاریم که یک تیم در حد نام فولاد بسازیم. با امکاناتی که فولاد دارد باید بزرگ فکر و بزرگ بازی کنیم تا مردم خوشحال شوند.

وی درمورد شرایط لیگ امسال گفت: لیگ امسال دو شقه می‌شود. 7-6 تیم برای قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگند. بقیه هم برای نیفتادن و ماندن در جدول، شاید مثل سال گذشته نباشد که بعضی از تیم‌ها به پروپای بقیه بپیچند. گرانی باعث شد برخی از تیم‌ها قادر به خرید بازیکن و همطراز برخی تیم‌هایی که اوضاع مالی بهتری دارند نباشند. آن‌ها به جذب بازیکنان ارزان قیمت برای ماندن در لیگ بسنده کردند. این مساله شاید از نظر کیفی باعث افت بازی‌ها شود. 7-6 تیم خیلی عالی می‌توانند بالای جدول را زیبا کنند و پایین جدول شاید زیاد جذاب نباشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالله ویسی لیگ برتر فولادخوزستان تیم ملی جام جهانی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل طارمی بعداز ۴ماه، ناجی پورتو شد+ویدیو

مهدی طارمی نیمه دوم وارد زمین شد و با زدن گل تساوی، ناجی پورتو شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهاجم ایرانی افول کرده پورتو امشب سرانجام پایش به گل باز شد و شاگردان کونسیسائو را از شکست نجات داد.

 در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال پرتغال امشب (شنبه) تیم پورتو در دیداری خانگی برابر فامالیکائو با نتیجه تساوی 2 - 2 متوقف شد. زایدو یوسف (17 - گل به خودی بازیکن حریف) و مهدی طارمی (82) زننده 2 گل پورتو بودند. برای فامالیکائوی میهمان نیز هوندور گادیز (9 و 45) گل زدند.

مهدی طارمی با شروع نیمه دوم بازی برابر فامالیکائو برای پورتو وارد زمین شد.

در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ برتر فوتبال پرتغال پورتو با 59 امتیاز سوم است. تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (74 امتیاز) و بنفیکا (67 امتیاز) رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی 
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)
  • مرور گذشته و حال در آستانه روز جهانی «دروازه بان»؛ ۱۰ گلر برتر تمام ادوار برزیل کدام چهره‌ها هستند؟
  • گل طارمی بعداز ۴ماه، ناجی پورتو شد+ویدیو
  • ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)
  • نماینده شاهین شهر: بالا رفتن قیمت دلار به شرایط منطقه ارتباطی ندارد/ رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد اگر توضیح قانع کننده‌ای نداشته باشند باید برکنار شوند