Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:09:15 GMT

رشد خوب قیمت نفت در معاملات امروز

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۲۹۳۱

رشد خوب قیمت نفت در معاملات امروز

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، در معاملات امروز بازار جهانی انرژی قیمت نفت برنت 71 سنت بالا رفت و به 82.66 دلار رسید. 

طی ساعات گذشته نفت برنت حتی از 83 دلار هم عبور کرده بود، قیمت نفت آمریکا هم 74 سنت بالا رفت و هم اکنون 79.04 دلار خرید و فروش می‌شود.

به گزارش اوپک، در آخرین معاملات روز 6 اکتبر قیمت نفت این سازمان 80.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

65 دلار تعیین شده است. انتظار می‌رود، قیمت نفت اوپک امروز هم رشد کرده باشد. 

به گزارش رویترز، به طور کلی این هفته قیمت نفت 4.2 درصد رشد کرده که دلیل آن روی آوردن بسیاری از شرکت‌ها و صنایع به استفاده از نفت به جای گاز گران قیمت بوده است.

از طرف دیگر ابهامات نسبت به عرضه نفت از سوی دولت آمریکا از ذخایر استراتژیک این کشور به بازار نیز به افزایش قیمت این حامل انرژی در بازار بین‌الملل دامن زده است.

در حالی که قیمت نفت هم اکنون حدود 83 دلار تعیین شده، قیمت گاز در برخی نقاط جهان از جمله اروپا به معادل نفت 205 دلار هم رسیده بود. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت نفت نفت رشد انرژی قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشنده فاو نور چشمی بازار شد

بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو 460 (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.
ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898289

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • سکه در یک قدمی کانال ۴۴ میلیون