Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@22:34:26 GMT

ایران با جهانبخش فن‌مارویک را بُرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۳۵۰

ایران با جهانبخش فن‌مارویک را بُرد

دنیای ورزش تورنتو نوشت: پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل امارات در رسانه هلندی بازتاب داشت.

به گزارش ایمنا، حضور علیرضا جهانبخش، هافبک باشگاه فاینورد در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان باعث شد تا پیروزی تیم ملی مقابل امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در سایت fr۱۲ هلند بازتاب داشته باشد.

این سایت که اخبار باشگاه فاینورد را پوشش می‌دهد با اشاره به حضور فن مارویک هلندی روی نیمکت امارات و بازی علیرضا جهانبخش در ترکیب ایران نوشت: " جهانبخش با ایران فن مارویک را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سایت fr۱۲ نوشت: " علیرضا جهانبخش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا عملکرد خوبی داشته است. بازیکن تیم فاینورد با ایران مقابل امارات متحده عربی که برت فن مارویک، مربی سابق فاینورد در رأس آن قرار دارد با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

ایران به لطف گل مهدی طارمی، مهاجم تیم پورتو یک بر صفر پیروز شد. کاپیتان جهانبخش در مجموع ۷۸ دقیقه بازی کرد. در نیمه دوم، احسان حاج صفی جایگزین او شد. سه شنبه آینده علیرضا در یک دیدار خانگی برابر کره جنوبی بازی خواهد کرد. "

کد خبر 527384

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال علیرضا جهانبخش درهم امارات ویرجیل فن دایک ایران جام جهانی مسابقات مقدماتی جام جهانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فن مارویک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در ابوظبی آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رضا عامری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید و با اشاره به اهمیت تبادل هیئت‌های عالیرتبه میان دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

گزارش سفیر ایران از روند همکاری‌های دوجانبه بین تهران و بغدادتاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات