Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو آگوئرو در حالی عضو بارسلوناست که دیگر لیونل مسی در این تیم نیست

سرخیو آگوئرو، مهاجم 33 ساله آرژانتینی در تابستانی که گذشت، دو مرتبه پیشنهاد یوونتوس را رد کرد تا در بارسلونا هم تیمی مسی شود اما در نهایت لیونل مسی از این باشگاه جدا شد.

طرفداری | به گزارش اسپورت، سرخیو آگوئرو در تابستان گذشته دو بار پیشنهاد باشگاه یوونتوس را با هدف هم تیمی شدن با لیونل مسی در بارسلونا را رد کرد و به صورت رایگان به جمع کاتالان ها پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو آگوئرو فکر می کرد با رد پیشنهاد یوونتوس، در بارسلونا با لیونل مسی هم تیمی می شود اما بارسا نتوانست قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی را تمدید کند و او راهی پاری سن ژرمن شد. سرخیو آگوئرو که آخرین روزهای ریکاوری اش را می گذراند، به زودی می تواند اولین بازی اش را برای بلوگرانا انجام دهد. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرخیو آگوئرو لیونل مسی هم تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ، رم میزبان بولونیا بود:

اطلاعات بازی رم و بولونیا بستر برگزاری: هفته ۳۳ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: دوشنبه، ۳ اردیبهشت 140۳ (۲۲ آوریل 2024) ساعت: ۲۰:۰۰ به وقت تهران مکان: المپیکو رم داور: فابیو مارسکا گلزنان: اسامه العزوزی (14)، یاشوا زیرکزی (45)، الکسیس سالماکرز (65) / سردار آزمون (56)

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد