Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک استقلال این روزها با انگیزه زیادی تمریناتش را انجام می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری یکی از هافبک های وسط استقلال است که در نیم فصل لیگ بیستم از تراکتور به جمع آبی‌های پایتخت ملحق شد. این هافبک دفاعی که در بازی های زیادی پیراهن استقلال را پوشید اما در اول نقل و انتقالات تابستانی بحث هایی درباره جدایی اش وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهری که با توجه به حضور هافبک های پرتعداد در استقلال تصور می‌کرد کمتر به اوبازی برسد، همواره مسائلی درباره جدایی اش از جمع شاگردان مجیدی و پیوستن به تیم های دیگر وجود داشت اما این اتفاق رخ نداده است.


هافبک آبی ها حالا در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع لیگ برتر هم در تمرینات استقلال انگیزه زیادی دارد و کارش را با شرایط خوب دنبال می‌کند. این بازیکن که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، بدون حاشیه کارش را جلو می‌برد و رضایتش از حضور در استقلال را با لبخندهای خود در تمرین نشان می‌دهد.


با این تفاسیر مهری در لیگ بیست و یکم نیز پیراهن استقلال را برتن می‌کند و امیدوار است بتواند بیشتر از فصل گذشته برای شاگردان مجیدی مفید باشد. او باید برای حضور در ترکیب در رقابت با سایر بازیکنان گوی سبقت را برباید و برای این منظور نیازمند تلاش زیاد است.

 

سعید مهری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید مهری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دومین دیدارش در فروردین‌ماه را مقابل ترکمنستان برگزار کرد که دو شاگرد جوان امیر قلعه‌نویی در لحظه آخر از سفر به عشق‌آباد جا ماندند و مهدی لیموچی نیز در نخستین تجربه حضورش در اردوی ملی، شانس حضور در این مسابقه را از دست داد.

مهدی لیموچی که پس از نمایش درخشان در ترکیب آلومینیوم اراک به پیراهن تیم ملی رسید، در اردوی اخیر حضور فعال و باانگیزه‌ای داشت و سعی کرد با عملکردش مورد توجه قلعه‌نویی قرار بگیرد و فرصت انجام اولین بازی ملی خود را در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان به دست بیاورد، اما این شرایط برای او اتفاق نیفتاد.

وینگر تکنیکی و سرعتی آلومینیوم به دلیل عدم صدور ویزای ترکمنستان نتوانست کاروان تیم ملی را در سفر به عشق‌آباد همراهی کند و به همین دلیل فرصت انجام بازی ملی را به دست نیاورد، اما با این وجود بازگشت باانگیزه‌ای به تمرینات تیمش داشت.

مهدی لیموچی که بخاطر حضور در اردوی تیم ملی به تعطیلات نرفته بود، با نظر سید مجتبی حسینی دو روز استراحت کرد و دوباره به اراک بازگشت تا در تمرینات آلومینیوم حضور یابد و آماده ادامه بازی‌ها و بهبود آمار 5 گل و 2 پاس گل این فصل خود شود.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • پاسخ فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه