Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی شامگاه جمعه در بازدید از طرح‌های گردشگری، بوم‌گردی و خانه حصیر بخش آبپخش شهرستان دشتستان بر لزوم توجه به مشاغل خانگی زنان روستایی و روان سازی در روند کاری این قشر از بانوان استان تاکید کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری اضافه کرد: با توجه به کیفیت بالای این محصولات، می توان به خوبی در زمینه صادرات آنها اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی همچنین در بازدید از طرح بوم گردی روستای چهار برج آبپخش که زمینه اشتغال ۴۰ نفر از بانوان این روستا را فراهم کرده است افزود: در بحث گردشگری و بوم گردی از بانوان  حمایت و تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

محمد حسین ارسطو زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد طرح‌های بوم‌گردی استان بوشهر توسط بانوان اداره می‌شود این طرح‌ها نیازمند حمایت بیشتر هستند.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور همچنین با خانواده شهید حسین قمیصی که اولین شهید شهر آبپخش دشتستان است دیدار و لوح تقدیر به مادر این شهید اهدا کرد.

نشست با بانوان فرهیخته و نخبه و فعالان حوزه زنان و خانواده استان، بازدید از بیمارستان نازایی و ناباروری، بازدید از مراکز نگهداری دختران بهزیستی، بازدید از بند نسوان زندان مرکزی بوشهر و شرکت در شورای عالی اداری استان بوشهر از برنامه‌های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به استان بوشهر است.

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶  وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

 براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

 وزیران  یادشده که معین دولت هستند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری شرکت می‌کنند و دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

همچنین محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی،دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در بازدیدها ، دیدارها و جلسات سفر  رئیس جمهوری به استان بوشهر  آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله  شهید محلاتی ، دیدار با نخلداران اهرم مرکز شهرستان تنگستان، بازدید موزه شهید رئیسعلی دلواری، پروژه راه آهن بوشهر- شیراز - عسلویه و نیروگاه اتمی بوشهر و حضور در نشست با نخبگان استان از جمله برنامه هایی است که رئیس جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داده است.

برچسب‌ها بوشهر گردشگری صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر آب پخش دشتستان سفر استانی انسیه خزعلی بوم گردی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری بوشهر، مقصد ششمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گردشگری صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر بوشهر گردشگری صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر آب پخش دشتستان سفر استانی انسیه خزعلی بوم گردی دولت سیزدهم زنان و خانواده رئیس جمهوری استان بوشهر بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سیدرضا احمدنیا گفت: اکنون در استان هزار و ۹۱۷ خانوار روستایی و ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایر از نفت سفید استفاده می‌کنند و به منظور بهره مندی ساکنان مناطق کوهستانی و غیر برخوردار از گاز طبیعی، سهمیه نفت سفید به شکل توزیع الکترونیکی در کارت بانکی شارژ شد.

وی افزود: میزان سهمیه نفت سفید ویژه فصل بهار برای خانوار‌های یک تا هفت نفره ۲۰۰ لیتر است که مهلت استفاده از سهمیه تعیین شده تا آخر خرداد ماه امسال است.

وی گفت: هر لیتر نفت سفید با نرخ هزار و ۵۰۰ ریال در میان خانوار‌های بدون گاز طبیعی استان توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: افراد برای دریافت سهمیه سوخت اعلام شده با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی و یا تعاونی عرضه نفت سفید محل سکونت خود مراجعه کنند.

 ۸۶ فروشنده در خراسان شمالی نسبت به توزیع نفت سفید فعال است.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند