Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:22:01 GMT

کرونا و تقسیم رنگ‌ها در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۴۹۲۴

کرونا و تقسیم رنگ‌ها در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طبق رنگ بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های نارنجی و زرد استان مرکزی برابر شدند.

بر اساس این رنگ بندی ۶ شهرستان استان مرکزی شامل اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان و فراهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

همچنین بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت ۶ شهرستان آشتیان، تفرش، خنداب، کمیجان، زرندیه و شازند در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقایسه با رنگ بندی قبلی کرونایی اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان شازند از وضعیت نارنجی به زرد تغییر وضعیت داده است.

با این تغییر شهرستان‌های نارنجی استان مرکزی با یک عدد کاهش از ۷ شهرستان به ۶ شهرستان کاهش یافته و شهرستان‌های زرد استان مرکزی با یک عدد افزایش از ۵ شهرستان ۶به  شهرستان افزایش یافته است.

دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک  از مردم خواست به منظور حفظ سلامتی و جان خود و دیگران و عزیزان خود،  کرونا را شوخی نگیرند و کاملا و با جدیت روز‌های نخست شیوع این بیماری، شیوه نامه‌ها و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونا کرونای استان مرکزی استان مرکزی رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: فعالیت سامانه باشی از بعدازظهر دوشنبه در استان تقویت و تا چهارشنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا وی ادامه داد: در این مدت رگبار باران، رعد و برق و صاعقه، وزش باد به نسبت شدید و احتمال رخداد تگرگ از جمله ناپایداری‌های همرفتی در منطقه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از نقاط استان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای روز دوشنبه بیشترین فعالیت سامانه در نیمه غربی و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نیمه شرقی است.

نوروزی نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی هشدار داد و گفت: از آنجاکه بارش‌های بهاری به صورت نقطه‌ای تقویت می‌شود از همین رو توصیه می‌شود تا طبیعت‌گردان، عشایر و مردم محلی از اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی یادآور شد: احتمال آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها نیز بر اثر وزش باد وجود دارد از همین رو توصیه می‌شود در این خصوص نیز مراقبت‌های لازم انجام گیرد.

گفتنی است، هشدار سطح زرد هواشناسی به‌معنای آگاهی و اقدام در صورت نیاز است و در این سطح از هشدار احتمال وجود خسارت یا خسارت‌های نقطه‌ای وجود دارد.

در هشدار سطح نارنجی به‌مفهوم اقدام ضروری، احتمال خسارت گسترده، زیاد است و در هشدار سطح قرمز باید اقدام فوری و همه‌جانبه در خصوص مهار و کنترل خسارت‌های گسترده انجام شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898142

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها در استان مرکزی