Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و سپاهان در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عیسی آل کثیر، سیدجلال حسینی و حامد پاکدل پرسپولیس گلزنی کردند و دانیال اسماعیلی فر تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

پرسپولیس خود را برای بازی با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند و به خاطر همین این بازی پشت درهای بسته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی تورنمنت: بازی دوستانه بازی: پرسپولیس 3-1 سپاهان تاریخ: جمعه 16 مهر 1400 ساعت: ساعت 19 به وقت ایران گلزنان پرسپولیس: عیسی آل کثیر، سیدجلال حسینی و حامد پاکدل گلزنان سپاهان: دانیال اسماعیلی فر ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سعید آقایی، سیدجلال حسینی، محمد شریفی، رضا اسدی، عیسی ال کثیر، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، حامد پاکدل

ترکیب سپاهان:

کریستوف کنت، جلال علیمحمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سجاد شهباز زاده، گئورگی ولسیانی، شهریار مغانلو، دانیال اسماعیلی فر، رضا میرزایی، عزت پورغاز، سیدمحمد رضا حسینی

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • دانیال اسماعیلی‌فر در آستانه بازی سپاهان محروم شد!