Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@14:09:06 GMT

یخچال فریزر سامسونگ چند؟ / ۱۶مهرماه

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۱۶۵

یخچال فریزر سامسونگ چند؟ / ۱۶مهرماه

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین با ۸۶میلیون، ۲۰۷ سقف شیشه ای بخرید +لینک ثبت نام ایران خودرو ( تحویل حداکثر یک‌ساله ) قیمت یخچال فریزر سایدبای‌ ساید / ۱۵مهرماه کوییک ۱۷۰میلیون شد/ قیمت تیبا، ساینا و پراید ثبت نام ایران خودرو (دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت یخچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!

ایتنا - سامسونگ ظاهراً محصولات متنوعی را برای معرفی در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در نظر گرفته است.
به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ برای سامسونگ بسیار شلوغ خواهد بود. این شرکت اوایل سال جاری سری گلکسی S24 را عرضه کرد که با استقبال خوبی در سراسر جهان مواجه شد. گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد در ادامه محصولات بیشتری را معرفی و روانه بازار کند. اکنون یک منبع مدعی شده است که در یک سال آینده باید منتظر معرفی و عرضه چه محصولاتی باشیم.

یک منبع آگاه به‌نام PandaFlashPro با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، نقشه راه سامسونگ را لو داد. در این گزارش، محصولات جدیدی به چشم می‌خورند که نام و تأییدیه‌های برخی از آنها قبلاً در فضای مجازی افشا شده بود.

دستگاه‌هایی که سامسونگ احتمالاً در دنباله ۲۰۲۴ یا سال ۲۰۲۵ معرفی می‌کند
اول از همه، درباره گوشی‌های تاشو باید گفت که احتمالاً در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ (تیر یا مرداد ۱۴۰۳)، گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶، زد فلیپ ۶ و گلکسی فولد اولترا معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که نسخه اولترا گوشی گلکسی فولد، قرار نیست فولد ۶ اولترا نام بگیرد؛ بنابراین شاید سامسونگ برای تولید این گوشی پرچمدار، خط تولید جداگانه‌ای راه‌اندازی کند.

همچنین در ماه ژوئیه، احتمالاً شاهد عرضه گجت‌های پوشیدنی جدید ازجمله سری گلکسی بادز ۳، سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی رینگ خواهیم بود. در این گزارش درباره برنامه‌ریزی سامسونگ برای عرضه تعدادی از دستگاه‌های Fan Edition نیز اطلاعاتی به چشم می‌خورد؛ بر این اساس، انتظار می‌رود نسخه‌های FE دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ، گلکسی S24، گلکسی بادز ۲، گلکسی واچ، گلکسی زد فولد و گلکسی تب S10 به بازار عرضه شوند. به‌علاوه، در سال ۲۰۲۵ نیز نسخه‌های FE تبلت‌های سری گلکسی S10، هدست گلکسی XR، گلکسی بوک ۴ اج و البته سری گلکسی S25 احتمالاً معرفی و روانه بازار خواهند شد.

پس عجیب نیست که بگوییم سال جاری و سال آینده میلادی برای سامسونگ بسیار پربار خواهد بود. به‌غیر از حوزه سخت‌افزار، سامسونگ در زمینه نرم‌افزار و هوش مصنوعی نیز قصد دارد در ماه مه سال جاری میلادی (اردیبهشت ۱۴۰۳)، ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به‌همراه آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S21 و S22 عرضه کند.

در صنعت گوشی‌های اندرویدی که بسیاری از برند‌ها برنامه مدون و جامعی ندارند، به‌نظر می‌رسد سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که نقشه راه دقیقی را تنظیم کرده. این شرکت چندین سال است که با استراتژی کامل و منظم خود، هر سال دستگاه‌های قدرتمندی را روانه بازار می‌کند. البته گزارش امروز ممکن است در حد شایعه باشد و برخی محصولات نام‌برده سال جاری یا سال آینده میلادی معرفی نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • توزیع ۲ هزار و ۶۹ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟