Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلنگ پروژه آب‌رسانی به روستای جلیعه از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان با هدف تأمین آب شرب روستائیان و محرومیت زدایی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه روستای جلیعه ۱۵۰ نفر جمعیت دارد، افزود: قرارگاه جهادی شهدای دشت آزادگان، شرکت آب و فاضلاب خوزستان و اداره آب و فاضلاب دشت آزادگان این پروژه را تکمیل و افتتاح می‌کنند تا ساکنان این روستا از آب شرب سالم و پایدار همچون سایر مناطق استان خوزستان بهره‌مند شوند.

ساعدی عمل به وظایف و وعده‌ها را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد و بیان داشت: تامین امکانات اولیه و کاهش فاصله طبقاتی در مناطق محروم و روستا‌ها باعث جلوگیری از مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها و همچنین کاهش حاشیه نشینی و بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود و با توجه به اینکه روستائیان نقش مهمی در تامین مواد غذایی دارند، بهبود شرایط زندگی آن الزامی است.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه آبرسانی کلنگ زنی پروژه دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بازدید بخشدار بخش مرکزی سلماس به همراه سرپرست امور آب و فاضلاب این شهرستان، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد مطالعات لازم و برآورد‌های اولیه جهت تعریف پروژه توسط امور آب و فاضلاب سلماس انجام و با اجرای عملیات اصلاح شبکه و بهسازی تاسیسات با مساعدت بخشداری و مشارکت اهالی روستا مشکلات ۳۲۰ نفر جمعیت ساکن در این روستا مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن