Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍ استاندار قزوین با صدور اطلاعیه ای درگذشت آیت الله محمدی تاکندی نماینده سابق استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ علی محمدی تاکندی، نماینده سابق مردم اتان در مجلس خبرگان رهبری و استاد حوزه از سوی هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین پیام تسلیتی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

▪️متن پیام تسلیت استاندار قزوین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثُلم فی الاسلام ثُلمه لا یسدُّها شی ء

خبر تالم بار ارتحال عالِم وارسته، فاضل و متعهد حضرت آیت الله حاج شیخ علی محمدی تاکندی  موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این عالم متدین و فرزانه که از شاگردان لایق مراجع عظام تقلید حضرت آیت الله بروجردی و حضرت امام خمینی(ره) به شمار می آمدند، با نگاه معتدل و عمیقی که نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی داشتند همواره در بین اهالی قدرشناس استان قزوین و جریان های مختلف سیاسی از احترام خاصی برخوردار بودند.

حضرت آیت الله محمدی تاکندی نماینده ادوار مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری و استاد سطوح عالی حوزه علمیه استان با منش والا و نیکوی خود به عنوان یک چهره مردمدار و پشتوانه معنوی، ضمن اثرگذاری اجتماعی عمیق در بین آحاد مردم عزیز استان، شاگردان فراوانی را نیز در محضر خویش تربیت نمودند که بسیاری از آنها منشا خدمات خیر و ماندگار در جامعه هستند.

اینجانب ضایعه فقدان این عالم جلیل القدر و جامع الشرایط را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظلّه العالی) ،حوزه های علمیه و شاگردان و ارادتمندان ایشان، مردم مومن و ولایت مدار استان قزوین همچنین مردم شریف شهرستان تاکستان به ویژه اهالی متدین منطقه عالم پرور قاقازان و بیت مکرم‌ آن فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای آن عالم ربانی، غفران و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسپلت می نمایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین حضرت آیت الله محمدی تاکندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی

رئیس قوه قضاییه، درگذشت معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی درگذشت زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد