Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات انتخابی اردو‌های تیم‌های ملی پایه کاراته  تحت عنوان جام امام علی(ع) یادواره کنگره ۳۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید در ۲ بخش کاتا و کومیته پسران و دختران طی روز‌های ۱۷ تا ۲۳ مهرماه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مسابقات نفرات برتر استان‌ها بر اساس سهمیه بندی اعلامی هستند و همچنین نفرات اول تا چهارم رنکینگ مسابقات لیگ کاراته وان سال ١٣٩٨ و نفرات اول تا سوم مشترک استعداد‌های برتر سال ١۳۹۸ در رده سنی جدید جزء سهمیه مازاد هر استان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید

گنج زاده: مربیان کاراته به خاطر شیوع ویروس کرونا به شدت متضرر شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» با محوریت شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردمی) در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر در مقایسه با الگوی معیوب ۱۴۰۳» ، چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح در دبيرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی: هشت تصمیم ارتباطی،چهار تصمیم زیرساختی و ۳۰ تصمیم مشارکتی برای مردمی کردن اقتصاد، تبیین می گردد. الگوی مردمی مشاغل برتر یکی از نظریات فقهی مطرح در اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(ارواحنافداه)، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۵۱ (دبيرخانه شوراي عالی مناطق آزاد کشور) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • اندی رابرتسون و انجام چالش رتبه بندی 5 هافبک برتر اروپایی بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان