Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی هلند و کرواسی با شکست حریفان خود، به ترتیب صدرنشین جداول گروه‌های G و H انتخابی جام جهانی قطر در قاره سبز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله انتخابی مسابقات جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، جمعه شب با برگزاری دیدارهای گروه‌های H ،G ،E و J پیگیری شد.

در گروه E، جمهوری چک مقابل ولز به تساوی 2 - 2 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاکوب پسک در دقیقه 38 و آرون رمزی (گل به خودی) در دقیقه 49 گل‌های جمهوری چک را به ثمر رساندند و رمزی در دقیقه 36 و دنیل جیمز در دقیقه 69 برای ولز گلزنی کردند. استونی هم با 2 گل اریک سورگا در دقیقه 58 و سرگئی زنیوف در دقیقه 3+90 بر بلاروس غلبه کرد. بلژیک با 16 امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و جمهوری چک و ولز با هشت امتیاز، در رده‌های دوم و سوم گروه E قرار دارند.

رکوردشکنی استرالیا در ادوار مختلف انتخابی جام جهانی

در گروه G، هلند میهمان لتونی بود و با تک گل داوی کلاسن در دقیقه 19 به برتری رسید تا با 16 امتیاز؛ صدرنشین گروه بماند. تقابل ترکیه و نروژ هم به تساوی یک - یک انجامید. محمد آکتورکوغلو در دقیقه 6 برای ترکیه و کریستیان تورستوت در دقیقه 41 برای نروژ گلزنی کردند. مونته‌نگرو هم با نتیجه 3 بر صفر بر جبل‌الطارق غلبه کرد. آدام ماروسیچ در دقیقه 7 و فاتوس بچیرای در دقایق 44 (از روی نقطه پنالتی) و 68، دروازه جبل‌الطارق را گشودند.

کرواسی نیز با پیروزی 3 بر صفر مقابل قبرس، با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر از روسیه، در صدر جدول گروه H جای گرفت. ایوان پریشیچ در دقیقه 2+45، جوسکو گواردیول در دقیقه 80 و مارکو لیوایا در دقیقه 2+90 برای نایب قهرمان جام جهانی 2018 گلزنی کردند. روسیه هم به لطف گل به خودی اشکرینیار در دقیقه 24 از سد اسلواکی گذشت. اسلوونی هم با نتیجه 4 بر صفر برابر مالت به برتری رسید و با 10 امتیاز، جایگاه سوم جدول گروه H را از آن خود کرد.

نویر دیدار مقابل رومانی را از دست داد

جمعه شب همچنین آلمان با نتیجه 2 بر یک بر رومانی غلبه کرد. رومانی با تنها گل یانیس هاجی در دقیقه 9 از میزبان خود پیش افتاد و پیروز به رختکن رفت. مانشافت اما با گلزنی سرژ گنابری در دقیقه 52 و توماس مولر در دقیقه 81 به برتری رسید و صدر جدول گروه J را حفظ کرد. مقدونیه شمالی هم با نتیجه 4 بر صفر، لیختن‌اشتاین را در هم کوبید و در رتبه دوم جدول گروه ایستاد و تقابل ایسلند و ارمنستان، با تساوی یک - یک به پایان رسید.

امشب (شنبه) دیدارهای سایر گروه‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره سبز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی هلند تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی آلمان جام جهانی قطر تیم ملی هلند تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی آلمان انتخابی جام جهانی جدول گروه بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان

تیم فولاد هرمزگان، نماینده استان در سالن فجر بندرعباس با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ مس رفسنجان را شکست داد و سهمیه خود را در لیگ برتر کشور حفظ کرد.

دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۷۸ بر ۶۹ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسیده بود.

بدین ترتیب شاگردان رضا هنگام پور که در مرحله گروهی این مسابقات با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول دوازده تیمی قرار گرفتند در مرحله پلی اف برای بقا در لیگ برتر موفق به شکست مس رفسنجان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم