Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین با ۸۶میلیون، ۲۰۷ سقف شیشه ای بخرید +لینک ثبت نام ایران خودرو ( تحویل حداکثر یک‌ساله ) قیمت یخچال فریزر سایدبای‌ ساید / ۱۵مهرماه کوییک ۱۷۰میلیون شد/ قیمت تیبا، ساینا و پراید قیمت تیگو ۵ مدیران خودرو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت

با وجود افزایش قیمت دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۳ در دومین روز هفته، اما برآیند بازار نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۰ روز گذشته ریزش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ هم در بازار یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودرو در طول ۱۰ روز گذشته با ریزش ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آن است که دناپلاس EF ۷، ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارد که طی ۱۰ روز گذشته ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. دناپلاس EF ۷، ۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۲ نیز در این بازه زمانی با افزایش ۶۰ میلیون تومانی، ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • قیمت هایما در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند